فروش اطفال در نمقابرود به تهران!

در رفتن– متوسط ​​قیمت یک خانه در تهران 43 میلیون و 200 هزار تومان است اما در نمک آبرود شاهد خرید و فروش واحدهایی با ارقام بالاتر هستیم. به عنوان مثال آپارتمان لوکس 174 متری در نمک آبرود را حدود 10.5 میلیارد تومان آگهی کرده اند و ارزش هر متر آن معادل 60 میلیون تومان محاسبه شده است و این رقم کمتر از میانگین قیمت مسکن در سه واحد است. مناطق ارزان قیمت، یک، دو و سه پایتخت. در تعرفه المزيد قيمت آپارتمان در نمق‌آبرود مي‌توندا از اجزاي ترک‌نتين تهران نيمير بهشد. میانگین ارزش آپارتمان های مسکونی در منطقه 19 تهران به عنوان ارزان ترین نقطه بازار مسکن پایتخت به متری 20 میلیون و 500 هزار تومان رسید و بسیاری از فروشندگان کمتر از این مبلغ به دنبال مشتری هستند.

گران ترین آپارتمان ها متر 60 میلیون

بر اساس گزارش ها، فروش آپارتمان در نمک آبرود گاهی با ارقامی بیشتر از تهران انجام می شود. در حالی که بر اساس آخرین آمار رسمی، میانگین قیمت مسکن در تهران به متری 43 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است، بسیاری از فروشندگان با ارقام بیشتری به دنبال مشتری در بازار آب شور هستند. مثلا یک واحد 174 متری را 10 میلیارد و 440 میلیون تومان تبلیغ کرده اند. عنی متری 60 میلیون تومان. این عدد تنها کمتر از میانگین قیمت مسکن در مناطق یک، دو و سه پایتخت است. این واحد دارای سه اتاق خواب است که یک سال پیش ساخته شده است و دارای آسانسور، انباری، پارکینگ و یک خواب مستر از جمله امکانات آن می باشد. در نماكابرود اطفال 170 متري را 8.5 ميليارد تومان ME‌فروشند; عنی متری 50 میلیون تومان. Ин ейки носас геспод мишод. سهتا اتخ شوب دارد که یکی از آن هاست اسانسور و انباری و پرکنیگ را هم باید این درنزر کینگم در میان احتمالات. از جمله فایل های مربوط به فروش آپارتمان در واحد نمک آبرود 142 متری با قیمت 6.5 میلیارد تومان می توان آنها را مشاهده کرد. این یکی به قیمت 45 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد و مانند اقلام قبلی دارای آسانسور و انباری و پارکینگ و دارای اتاق خواب مستر می باشد. سن بنای آن هم به یک سال می‌رسد. آپارتمان 100 متری کلید خورده در آب نمک دقیقاً پنج میلیارد تومان درج شده است که ارزش هر متر باید 50 میلیون تومان محاسبه شود. این اتاق دارای دو اتاق خواب است که یکی از آن ها نوساز است و با آسانسور و انباری و پارکینگ به فروش می رسد. آپارتمان 80 متری با دو اتاق خواب 3.5 میلیارد فروخته شده; متری 43 میلیون و 700 هزار تومان که تنها میانگین ارزش خانه های مناطق یک تا شش تهران است. سن بناي واحد يك سال است و آسانسور، انباري و پاركينگ از جمله امكانات در نظر گرفته شده است.

ارزان ترین آپارتمان های کشور 17 میلیون متر

قیمت آپارتمان به نام شهر از ارزان ترین تهران کمتر است. براساس آمارهای اخیر بانک مرکزی بازار مسکن تهران، میانگین ارزش آپارتمان‌های مسکونی در منطقه 19 – به عنوان ارزان‌ترین نقطه بازار مسکن تهران – به متری 21 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است، اما گزینه‌های ارزان‌تری در بازار مسکن وجود دارد. بازار آب شور مثلاً یک واحد 115 متری آب شور را با دو میلیارد تومان می فروشیم و باید ارزش هر متر را تقریباً 17 میلیون و 400 هزار تومان در نظر بگیریم. عمر بناي ين واحد هفت سال بروشه شده آست واحد 83 متری در نمکـابرود را به مبلغ 1 میلیارد و 550 میلیون تومان به فروش می رسد. اینی متری 18 میلیون و 600 هزار تومان. 11 سال از ومر بنای آن واحد می‌گزرد و با کاک دوم سکته شده است، آسانسور ندارد. یک واحد 90 متری دیگر با قیمت یک میلیارد و 900 میلیون تومان در فایل های مربوط به فروش آپارتمان در نمک آبرود قابل مشاهده است. ساخت سال 96 دارای دو خواب و بدون آسانسور مانند قبلی به فروش می رسد. واحد 98 متری عدیر را در نمکـابرود ب کین دو بیلیند و 350 میلی متری تومان کاردان کاک ویریت هر متر در کاک 24 میلی متر تومان است. در آن واحد دو تا اطق شوب عود دارد و نادهتن اسانسور یکی از بهترین ایرادهای آن به شمر می رود.

تعريف العربية هاي نمكابرود

اندازه و تعداد اتاق ها

سن بنا

مشخصات فنی

قیمت

174 متر / 6 اتاق

یک سال

1 خواب مستر، آسانسور، انباری و پارکینگ

10 میلیارد و 440 میلیون تومان

170 متر / 3 اتاق

نوساز

1 خواب مستر، آسانسور، انباری و پارکینگ

هشت میلیارد و 500 میلیون تومان

142 متر / 3 اتاق

یک سال

1 خواب مستر، آسانسور، انباری و پارکینگ

شش میلیارد و 500 میلیون تومان

100 متر / دو اتاق

نوساز

1 خواب مستر، آسانسور، انباری و پارکینگ

پنج میلیارد تومان

80 متر / دو اتاق

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و 500 میلیون تومان

98 متر / دو اتاق

سه سال

بدون آسانسور

دو میلیارد و 350 میلیون تومان

90 متر / دو اتاق

پنج سال

بدون آسانسور

1 میلیارد و 900 میلیون تومان

83 متر / دو اتاق

11 ساله

بدون آسانسور

1 میلیارد و 550 میلیون تومان

115 متر / دو اتاق

הפט סאל

آسانسور و پارکینگ

دو میلیارد تومان

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما