شهادت پنس در برابر هیئت منصفه بزرگ درباره تلاش های ترامپ برای حفظ قدرت

فردی که در این مورد مطلع شد، گفت: مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، روز پنجشنبه در مقابل هیئت منصفه حاضر شد و شواهدی درباره تلاش های دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای چسبیدن به قدرت پس از شکست در انتخابات 2020 را شنید و در تحقیقات جنایی شهادت داد. سرنوشت حقوقی و سیاسی رئیس سابق و رقیب احتمالی 2024 او.

آقای. پنس بیش از پنج ساعت را پشت درهای بسته در دادگاه منطقه فدرال در واشنگتن گذراند، در حالی که اوایل سال جاری برای شهادت در مقابل هیئت منصفه احضار شد.

به عنوان هدف یک کمپین فشار شدید در روزهای پایانی سال 2020 و اوایل سال 2021 توسط آقای. ترامپ برای متقاعد کردن او برای ایفای نقشی حیاتی در جلوگیری یا به تاخیر انداختن صدور گواهینامه کنگره برای پیروزی جوزف آر. بایدن جونیور، آقای. پنس به عنوان شاهد کلیدی در تحقیقات در نظر گرفته می شود.

آقای. پنس که انتظار می رود به زودی در مورد اینکه آیا آقای پنس را به چالش بکشد یا خیر، تصمیم بگیرد. ترامپ برای نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024، آقای ترامپ را رد کرد. خواسته های ترامپ مبنی بر استفاده از نقش خود به عنوان رئیس مجلس سنا در تایید نتایج هیئت الکترال برای از بین بردن گام نهایی در تایید آقای ترامپ. پیروزی بایدن

آقای. مشاوران پنس سال گذشته با مقامات وزارت دادگستری درباره ارائه شهادت در تحقیقات جنایی خود در مورد اینکه آیا آقای پنس گفتگو کرده بودند. ترامپ و تعدادی از متحدانش قوانین فدرال را در تلاش برای حفظ آقای ترامپ زیر پا گذاشتند. ترامپ در قدرت اما این مذاکرات شکست خورد و دادستان ها به دنبال احضاریه برای آقای آقای بودند. شهادت پنس

هر دو آقای پنس و آقای ترامپ سعی کرد با این احضاریه مبارزه کند و معاون سابق رئیس جمهور مدعی شد که این احضاریه با توجه به نقش او در نظارت بر تأیید نتایج انتخابات در ژانویه، بند “سخنرانی یا بحث” قانون اساسی را نقض می کند. 6، 2021، و آقای. ترامپ مدعی شد که گفتگوهای آنها تحت امتیاز اجرایی بوده است.

آقای. تلاش های ترامپ برای جلوگیری از شهادت بر اساس ادعای امتیازات اجرایی توسط دادگاه رد شد. آقای. پنس تا حدی در تلاش برای جلوگیری یا محدود کردن شهادتش پیروز شد. رئیس قاضی ناظر هیئت منصفه بزرگ حکم داد که او مجبور نیست در مورد موضوعات مرتبط با نقش خود به عنوان رئیس مجلس سنا در ژانویه بحث کند. 6، اما او باید به هرگونه جنایت احتمالی توسط آقای. ترامپ.

یک دادگاه استیناف فدرال چهارشنبه شب تلاش اضطراری آقای او را رد کرد. ترامپ جلوی آقای. شهادت پنس، اجازه می دهد که شهادت در روز پنجشنبه ادامه یابد.

آقای. تلاش ترامپ برای حفظ کرسی ریاست جمهوری پس از شکستش در انتخابات – و اینکه چگونه به حمله به ساختمان کنگره منجر شد – تمرکز یکی از دو تحقیقات جنایی فدرال است که توسط جک اسمیت، مشاور ویژه منصوب دادستان کل، مریک نظارت می شود. ب. گارلند. آقای. اسمیت همچنین تحقیقات موازی در مورد آقای. رفتار ترامپ با اسناد محرمانه پس از خروج از کاخ سفید.

آقای. اسمیت شواهدی در مورد طیف گسترده ای از فعالیت های آقای. ترامپ و متحدانش پس از روز انتخابات در سال 2020. آنها شامل طرحی برای جمع آوری لیست انتخاب کنندگان جایگزین از تعدادی از ایالت های در حال تغییر هستند که می تواند توسط آقای دکتر ارائه شود. ترامپ در حالی که نتایج کالج انتخاباتی را به چالش کشید. آنها همچنین شامل بررسی این هستند که آیا آقای. ترامپ علیرغم اینکه مکرراً به او گفته شده هیچ مدرکی دال بر دزدیده شدن انتخابات از او وجود ندارد، با درخواست کمک برای مبارزه با تقلب در انتخابات، از اهداکنندگان کلاهبرداری کرد.

فانی تی ویلیس، وکیل منطقه ای در شهرستان فولتون، گا.، همچنین در حال جمع آوری شواهدی در مورد اینکه آیا آقای. ترامپ درگیر توطئه ای برای لغو نتایج انتخابات در آن ایالت شد و نشان داده است که در تابستان امسال هرگونه کیفرخواستی را اعلام خواهد کرد.

آقای. عدم تمایل پنس به همراهی با آقای. طرح ترامپ برای مسدود کردن یا به تاخیر انداختن تایید نتایج انتخابات، خشم آقای ترامپ را برانگیخت. ترامپ که در ماه ژانویه به معاون رئیس جمهور خود به طور خصوصی و علنی حمله کرد. 6.

آقای. پنس متعاقباً هدف اوباش طرفدار ترامپ شد که در آن روز ساختمان کنگره را غرق کردند و برخی شعارهای “مایک پنس را اعدام کن!” همانطور که آنها در داخل مجتمع حرکت کردند. شخصی یک چوبه دار ساختگی آورد که بیرون ساختمان ایستاده بود.

معلوم نیست آقا چه شهادتی دارند؟ پنس روز پنجشنبه ارائه شد. اما دادستان ها مطمئناً به آقای. گزارش های پنس از تعاملاتش با آقای. ترامپ و مشاوران ترامپ از جمله جان ایستمن، وکیلی که این ایده را ترویج کرد که می توانند از روند صدور گواهینامه کنگره در ژانویه استفاده کنند. 6 برای دادن به آقای ترامپ فرصتی برای ماندن در سمت خود دارد.

آن طرح متکی بر آقای پنس از نقش خود به عنوان رئیس مجلس سنا برای متوقف کردن این روند استفاده می کند. اما آقای وکیل ارشد پنس و مشاوران خارجی به این نتیجه رسیدند که معاون رئیس جمهور صلاحیت قانونی برای انجام این کار را ندارد.

آقای. پنس برخی از مکالمات خود را با آقای دکتر توضیح داد. ترامپ در کتاب خاطرات خود با عنوان «خدایا کمکم کن».

آقای. پنس در کتاب توضیح داد که چگونه آقای. ترامپ با آقای … ایستمن برای تحت فشار گذاشتن او برای انجام کاری که معاون رئیس جمهور واضح بود که نمی تواند و نمی تواند انجام دهد. او این را در صبح دی ماه نوشت. 6، آقای ترامپ در یک تماس تلفنی مجدداً سعی کرد او را کتک بزند.

رئیس‌جمهور به معاون رئیس‌جمهور گفت: «شما به‌عنوان یک بی‌نظم فرو خواهید رفت». اگر این کار را بکنید، پنج سال پیش اشتباه بزرگی مرتکب شدم!

برخی از آقایان دستیاران پنس پیش از این در مقابل هیئت منصفه حاضر شده اند، علاوه بر این که سال گذشته شهادت گسترده ای را به کمیته منتخب مجلس که در مورد ژانویه تحقیق می کرد، ارائه کردند. 6 شورش و آنچه منجر به آن شد.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما