دعوت نتانیاهو به كاخ الیزه; ایران مرکز مذاکرات پاریس و تل آویو

«بنیامین نتانیاهو» انتخاب رژیم موقت اسرائیل را به «بنیامین نتانیاهو» تبریک گفت و او را به پاریس دعوت کرد.

به روبوت فارس، جديدة «يديعوت‌ آحارانوت» در آن باره نوشت، «امانويل ماكرون» رياس شومور الفرانسة بينيامين نتانياهو در تقليمة كنست راليقة گفت: مکرون از نتانیاهو دعوت کرد تا تلفنی با او ملاقات کند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو دعوت مکرون را پذیرفت و تصمیم گرفت با دو کشور دیگر در این خانه گفتگو کند. مکرون همچنین در توئیتی نوشت که هر دو خواهان تقویت روابط بین فرانسه و اسرائیل هستند.

به به به تیمز یسرایل، بنیامین نتانیاهو، رئیس حزب لیکود نیز تلفنی با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه گفت و گو کرد و مکرون انتخابات را به وی تبریک گفت.

نتانیاهو گفت: از مکرون به خاطر گفتگو و دعوت صمیمانه‌اش برای سفر به فرانسه، تقویت روابط دوجانبه و انجام رایزنی‌های فشرده درباره چالش‌های منطقه‌ای به‌ویژه ایران تشکر می‌کنم.

ائتلافی به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم سابق صهیونیستی، اکثریت کرسی های پارلمان این رژیم را که 120 کرسی دارد، به دست آورد. نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی که پنجشنبه شب گذشته اعلام شد، نتانیاهو و متحدان راست افراطی را نشان داد و 64 کرسی پارلمان را به خود اختصاص داد. حزب لیکود 32 کرسی به دست آورد.

نتایج این انتخابات بدین معناست که نتانیاهو علیرغم اینکه در چندین پرونده فساد پیشتاز است، باید بنا به درخواست رئیس جمهور رژیم صهیونیستی کابینه تشکیل دهد. این روند احتمالا از هفته آینده آغاز خواهد شد و نتانیاهو 28 روز فرصت دارد تا کابینه را تشکیل دهد. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که کابینه تحت رهبری راستگراترین کابینه فلسطین اشغالی خواهد بود.

انتخابات فلسطین اشغالی در سال های گذشته به نظم جدیدی تغییر یافته است، اما همه این انتخابات با یک نتیجه به پایان رسیده است: ناتوانی در تشکیل کابینه های باثبات و در نهایت فروپاشی آن. آن بی استشتی‌ها تا حد جدید ناشی از نَیں سےہے تحدیدان اشتاین نتانیاهو از و پس از تصویر کاند دسه روستی علیہ و بود.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما