در بازار کریپتو; بیننس تساهب را کود را بیننس برینس برینس کود رایکیب کود

CZ، مدیر عامل بزرگترین صرافی جهان، Binance، در توییتی اعلام کرد که صرافی FTX به دلیل کمبود پول نقد به درخواست آن کمک کرده است. او گفت:

منابع زیادی باید پوشش داده شود و این مدتی طول می کشد. وضعیت فعلی بسیار متغیر است و ما در حال ارزیابی شرایط فعلی هستیم. بیننس این اختیر را دارد که هرزمان از تعریفی خرید FTX کاشد. منتظر تغییر FTT در روزهای آینده هستیم، نوسانات زیادی وجود خواهد داشت.

سام بنکمن-فرید، موسس FTX همچنین مجموعه ای از اعلان های مربوط به این تراکنش را در توییتر به اشتراک گذاشت. طبق توییت‌های او، تیم FTX از بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان برای کمک به حل مشکل کمبود پول درخواست کمک کرده است. تنها به تعلیمات سرافی خود صائة دائة است که از آن ها ورع کرد.

براسا روگر رویترز، کارکنان FTX صوب روز سه شنبه، نامه های از تنها آنها متوجه شدند که 6 میلیارد دلار به مدت 72 ساعت از بورس خارج شده است. بنیانگذار FTX در این نام نوشت:

به‌تور عرض المزيد، ده‌ها ميلين‌دلار دريم و درايم دريم و سكھيں ما تا تعريف فيكه‌اي كيكستي عديدي بود. بههرهال تی 72 ساعت کیک اکما 6 میلیارد دلار از سرافی ما رحد شد.

به گفته کوین مارکت کپ، امکان خروج سهام از FTX وجود ندارد و پاسخ قطعی به جزئیات این توافقنامه وجود ندارد. در کشیدن از توییت‌های تنها خاطرنشان می شود که شعب FTX و Binance آمریکا یعنی FTX.us و Binance.us دو نهاد مجزا هستند که قادر به رسیدگی به مسائل مربوط به جریان نقدی یا تصمیمات خرید نخواهند بود و به این کار ادامه خواهند داد.

در اوایل این هفته، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه Alameda Research، شرکت وابسته به FTX، ترازنامه‌ای دارد که عمدتاً از توکن FTT تشکیل شده است.

CZ هفته گذشته توییت کرد که بایننس قصد دارد تمام دارایی های FTT خود را بفروشد. این صرافی قبلا در FTX سهام داشت، اما سال گذشته پس از خروج از سرمایه گذاری در صرافی رقیب، توکن های BUSD و FTT را به مبلغ 2.1 میلیارد دلار خریداری کرد. مدیر عامل بایننس می گوید:

فروش FTT ما، کیں ریسک های ریسک پس از کاک از کیںہہے در FTX است و آن را درسی از داستان LUNA. ما قبلا از FTX پشتیبانی نمی کردیم، اما پس از جدا شدن از آن، نمی خواهیم برگردیم. ما مخالف حضور دیگران نیستیم، اما از افرادی که علیه سایر فعالان صنعت ارزهای دیجیتال لابی می کنند حمایت نخواهیم کرد.

مقاله مرتبط:

کارولین الیسونمدیر تحقیقات آلامدا با کی به روگر کیندسک

تنها با اینتراح توییتی با کرید بیننس نوشت:

من می‌دانم که کاکساتی در میدینه‌ها بین بین ما و بیننس عود دارد. با این حال، بزرگترین صرافی جهان بارها نشان داده است که متعهد به ایجاد یک اقتصاد جهانی غیرمتمرکز است و همزمان با سازمان های نظارتی برای بهبود روابط صنعتی همکاری می کند.

ارزش توکن FTT طی چند ماه گذشته حدود 75 درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 3.8 دلار معامله می شود.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما