داستان واقعی پشت لینک سازی خارجی

همان طور که در بخش قبل بررسی کردیم، معمولا شخصی که از طریق کلیک روی لینکی در موتور جستجو مانند گوگل وارد سایت شما شود، برای تبدیل شدن به یک مشتری در مقایسه با شخصی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته باشید، هزینهی کمتری برای شما خواهد داشت. لینکدهی طبیعی وقتی اتفاق میافتد که سایتهای دیگر بدون اطلاع شما و بدون اینکه شما از آنها درخواست کرده باشید، به سایت شما لینک بدهند. در واقع انکر تکست ها که توسط افراد نوشته میشود عموماً منعکس کننده محتوای صفحهای است که به آن پیوند داده شده است. به عنوان مثال ممکن است شما یک انکر تکست با عنوان مقاله تولید محتوا را نوشته باشید و آن را به صفحهای در مورد تکنیک های تولید محتوا لینک دهید. به این ترتیب لینک سازی خارجی میتواند به Google کمک کند تا ارتباط و محبوبیت محتوای وب سایت شما را برای یک جستجو خاص سریعتر درک کند. برای داشتن لینک سازی یا بک لینک شما نیاز به محتوای با کیفیت خواهید داشت. لینکسازی داخلی کمک میکند تا محتوای مربوطه در سراسر سایت نشان داده شود و به کاربران اجازه میدهد به شکل دقیقتری سایت شما را مشاهده کنند.

 Th is ​post w​as g​ener​at᠎ed ​by GSA Content Ge᠎nerator DE​MO!

در این فرومها اصل کار براساس پرسش و پاسخ و ارائه نیازهای مختل افراد و دریافت پاسخ از سوی کاربران دیگر پایه ریزی شده است. اما در مقابل پیوندهای خارجی معیاری پایدارتر بوده و اندازه گیری آن آسان است. اما موضوع این است که اگر شما در ازای پرداخت مبلغی مشخص به یک سایت؛ از آن لینک دریافت کنید، آیا این موضوع به نفع شما بوده و ارزش آن را دارد و یا به عنوان هدررفت سرمایه شما در نظر گرفته شده و تأثیرات منفی بر کسبوکار شما خواهد داشت؟ همانطور که بیان شد، کسب بک لینک و کاربرد ستراتژی درست برای لینک سازی میتواند جایگاه وبسایت شما را در نتایج گوگل بهبود دهد. شما میتوانید در فرومها به صورت رایگان ثبت نام کنید و در قسمت سؤالات مربوط به کسب و کار خود وارد شوید و سپس به در بخش پاسخها اقدام به درج لینک وبسایت خود کرده و کاربران را ترغیب به کلیک کنید. دریافت متداوم لینک تنها یک یا چند وبسایت خاص به معنای عدم طبیعی بودن فرآیند لینک سازی است. وبسایتهای edu ماهیت آموزشی دارند و ممکن است بلاگ یا آدرس یک دانشگاه معتبر را در خود داشته باشد.

Data h as be᠎en gen er at​ed by GSA Con tent G ener ator Dem over᠎sion​!

چند لینک باکیفیت از وبسایتهای معتبر از تعداد بسیار زیادی از لینکهای بیکیفیت از وبسایتهای اسپم باارزشتر هستند؛ بنابراین، مهم است که بر ایجاد روابط با وبسایتهای دیگر در حوزه کاری خودتان و دریافت لینک از آنها تمرکز کنید. فاکتورهای زیادی در رتبه بندی سایت شما در نتایج گوگل دخیل است که یکی مهمترین آنها داشتن بکلینکهای باکیفیت و معتبر است. این تاکتیک شامل دستیابی به وب سایتی است که دارای پیوند خروجی خراب است (پیوند به منبع خارجی) و پیشنهاد می کند آن را با پیوند به یکی از صفحات شما به روز کنند. بنابراین برای داشتن وب سایتی بهینه و سئو شده باید بر روی دستیابی به پیوندهایی با کیفیت بالا تمرکز کنید. اگر در هنگام بررسی بک لینکهای سایت خود متوجه شدید از سایتی لینک دریافت کردهاید که اسپم است و یا ارزش پایینی دارد و میخواهید آن را حذف کنید، وارد کنسول جستجو گوگل (google search console) شده و با استفاده از ابزار disavow tools آنها را حذف نمایید. این وبسایتها کلیه لینکهای کوتاه شده سایت شما را ذخیره دارند و امکان استفاده از آنها در هر زمان را فراهم میکنند. همانطور که اشاره شد، لینکهای خارجی یکی از مهم ترین عوامل قدرتمند در رتبه بندی صفحات وب سایت شما هستند.

در واقع با معرفی الگوریتم PageRank (الگوریتمی که توسط لری پیج، بنیانگذار گوگل توسعه داده شد) عنوان کرد که لینکها عاملی برای شناسایی میزان محبوبیت یک صفحه میباشند. گوگل ابتدا با معرفی پیج رنک به تبیین این مسئله پرداخت. در ادامه تعدادی از بهترین روشها برای دریافت بک لینک معرفی شدهاند. XSEO خرید لینک سازی خارجی می شویم که اگر نظر و یا سوالی دارید، حتما در ادامه در قسمت دیدگاه ها، نظرات خود را بفرمایید تا پاسخگوی شما باشیم. به عنوان تعریف میتوان External link Building را مربوط به ساخت پیوند هایی دانست که به دامنه ای غیر از دامنه سایت مبدا اشاره میکنند. اکنون به خوبی میتوان به پرسش: «چگونه بک لینک رایگان بگیریم؟ » پاسخ داد. هر یک از وبسایتهای بالا میتوانند با عنوان پلتفرمی برای ساخت بک لینک رایگان باشند. اصل اساسی این الگوریتم این است که یک صفحه وب که بیشتر به توسط بک لینک ها بیشتر به آن اشاره شده معتبرتر و باکیفیت تر است. روند کار در هر کدام ساده است و تنها با ایجاد حساب کاربری رایگان میتوانید از خدمات این سایتها استفاده کنید؛ اما نکته مهم این است که از وبسایتهایی که دامین آتوریتی بالایی دارند، به طور طبیعی اقدام به لینک سازی خارجی کنید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما