خدمات سئو و لینک سازی حرفه ای

رپورتاژ آگهی یعنی شما مقاله ای می نویسید و با انجام تکنیک های مختلف در 30 درصد آخر مقاله کاربر را ترغیب می کنید که به سایت شما وارد شود. طبق آمارهای گوگل درصد بالایی از کاربران محتواهای ویدیویی را به خواندن متن ترجیح می‌دهند. به همین دلیل در صورت استفاده از فیلم در صفحات، گوگل امتیاز بیش‌تری را برای وب سایت در نظر می‌گیرد. تعامل با کاربران در این نوع از محتواها بسیار بیش‌تر است و تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل دارد. به طور کلی نحوه پیاده سازی محتوا و استفاده از کلمات کلیدی در صفحات سایت از اصلی‌ترین خدمات سئو وب سایت به شمار می‌رود. در بسیاری از موارد الزامی است از چندین کلمه کلیدی در یک صفحه از سایت استفاد شود که به طور معمول استراتژی، تعیین کننده نمایش صفحات سایت در صورت جستجو کاربران همراه با عبارات مرتبط است.

می‌توانید این گزینه‌ را برای غنی‌کردن استراتژی سئو خارجی‌تان همیشه روی میز نگه‌دارید.از افراد پرنفوذ در حوزه‌ کاری‌تان بخواهید، سایتتان را بررسی کنند و در صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی به سایت‌ شما ارجاع دهند. همچنین در زمینه‌ی بازاریابی محتوایی در بخش سئو خارجی باید به این نکته توجه کنید که هر نوع محتوایی که توسط شما در بستر وب منتشر می‌شود، بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای‌تان است. بنابراین چنانچه در سایت دیگری اقدام به انتشار یک پست میهمان می‌کنید باید به مولفه‌های اساسی بازاریابی محتوایی‌تان توجه کنید.

با کمک از یک برنامه و استراتژی درست می‌توانید به تمامی اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود دست پیدا کنید. همانطور که می‌دانید سئو فقط یکی از راه‌های دیده شدن است و برخی از افراد برای ارتقاء سایت‌شان از تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) استفاده می‌کنند. قیمت سئو بسته به گستردگی کار، نوع خدمات و بیزینس‌تان، نوع سایت‌تان و پیچیدگی کار متفاوت است. علاوه بر این برخی از شرکت‌ها به واسطه خوشنام بودن‌شان تعرفه‌های بالاتری دارند. اگر تعرفه سئو را استعلام گرفته باشید حتما متوجه شده‌اید که شرکت‌های گوناگونی هستند که از روش‌های مختلف برای انجام خدمات سئو استفاده می‌کنند.

سپس توجه داشته باشید، وب‌سایتی که از آن لینک می‌دهید وب‌سایت معتبری باشد و اسپم نشود. بردکرامب ها، لینک هایی هستند که به کاربر در صفحه محصول نشان میدهند دقیقا در چه بخشی از سایت قرار گرفته. البته این نوع لینک ها صرفا محدود به صفحات محصول نیستند و در همه صفحات سایت فعال میشوند.

سئو خارجی (Off-Page SEO) و تکنیک های مهم آن

توصیه می شود در هر صفحه حداکثر 3الی 4 لینک داخلی قرار دهید. در صورتی که نیاز است در صفحات لینک های بیشتری داده شود بهتر است به صورت لینک های نوفالو باشند که ایندکس نشود و تنها به راحت تر شدن تجربه کاربری کمک کنند. لینک دهی فقط یکی از روش های سئو داخلی است و به تمامی اقداماتی که بر روی سایت خود انجام می دهید تا رتبه کسب کند، سئو داخلی گفته می شود. از دیگر تکنیک‌های لینک سازی خارجی 2023، تبلیغات آنلاین است.

ولی قبل از آن برای هر مقاله از سایت خودمان فقط یک لینک از صفحه های اجتماعی می خواهیم. در لینکدین خود یکی را می گذارم، در فیس بوک یکی دیگر را میگذارم. تنوع لندینگ هم مثل تنوع انکرتکست و بازه زمانی و فالو و نوفالو برای ما مهم بود.

چه چیزی میتواند بهتر از یک ویدیو چند دقیقه ای؛ مخاطب را در مورد محصول مورد نظر شما روشن کند؟ مطمئن باشید هیچ چیز جای محتوای چند رسانه ای را در سئو محصولات سایت نمیگیرد. بنابراین اکیدا پیشنهاد میکنم تا جایی که منابع به شما اجازه میدهد؛ در مورد محصولات مختلف تحقیق کرده و برای هر کدام محتوای صوتی و ویدیویی ایجاد کنید. وجود این محتواها در صفحه علاوه بر ایجاد رضایت کاربر، باعث افزایش زمان ماندگاری او شده و نرخ پرش را هم کاهش میدهد. هر چه بتوانید با توضیحات متنی جذاب تر، مخاطبان را به صرف زمان بیشتر در صفحه ترغیب کنید؛ سئو سایت را بهبود داده اید. اساسا انجام و پشتیبانی سئو سایت در دسته امور تخصصی قرار می‌گیرد که تنها با آموزش‌های معتبر می‌توان به این دانش گسترده تسط پیدا کرد.

اشتباه بسیار اکثر صاحبان کسب و کار این است که تصور می‌کنند با اصول و قواعد سئو و بهینه‌سازی سایت آشنا هستند. این تصور ممکن است بابت صرفه‌جویی در هزینه و یا هردلیل دیگر باشد. این افراد آگاه نیستند که ممکن است با یک اشتباه ساده، سرنوشت سایت تغییر کند و حتی تمامی زیرساخت‌های سایت از بین برود. خدمات بهبود سئو سایت امروزه توسط بسیاری از افراد و شرکت‌ها پیاده‌سازی و اجرا می‌شود. اما همانطور که اطلاع دارید نتیجه خروجی درصد بالایی از این پروژه‌ها، شکست و از بین‌رفتن سرمایه و زمان صاحبان کسب و کار است.

در واقع با این روش بازدید از وب ‌سایت شما بالا نمی رود و در برخی از موارد امکان دارد که گوگل سایت را جریمه کند. از مترادف کلمات استفاده کنید تا بتوانید رتبه وب سایت خود را بالاتر ببرید. همانطور که متوجه شدید سئو داخلی به تکرار کلمات کلیدی حساسیت زیادی دارد. به تمامی کارهایی که خارج از سایت انجام می شود تا سایت شما از نظر گوگل معتبر شناخته شود سئو خارجی می گویند.

استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت . سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است .

متاسفانه تازه‌کاران در این زمینه فکر می‌کنند همه مبحث سئو در بک‌لینک‌ها خلاصه شده. بک‌لینک‌ها کاملا تاثیر گذار هستند، اما در صورتی که ساختار داخلی سایت به خوبی ایجاد شده باشد. 5 ساله در زمینه سئو (SEO) با کسب و کارهای مختلفی کار میکنم و بهشون کمک میکنم از گوگل برای رشد وب سایتشون استفاده کنن. من می گویم این کار خوب است یا نه؟ نه، ما در حال ایجاد تنوع لندینگ هستیم.

این اصول شامل بهینه سازی URLها، مرتب کردن صفحات دسته بندی و تگ ها، رفع ارورهای سرچ کنسول، مرتب سازی و حذف صفحات 404 و از همه مهمتر بهبود سرعت سایت است. سایت‌های فروشگاهی که در نتایج جستجو کلمات کلیدی مرتبط با برندشان رتبه‌ بالاتری دارند، به عنوان یک برند قابل اعتماد تلقی می‌شوند و می‌توانند اعتماد مشتریان را به کسب و کار افزایش دهند. سئو سایت فروشگاهی از جمله مهم ترین روش های بازاریابی برای سایت های فروشگاهی است تا بتوانند از نتایج گوگل، بازدید یا کلیک دریافت کنند. سایت های فروشگاهی (e-commerce) برای بازدید و فروش محصولات خود نیاز به SEO دارند و اینکار توسط متخصص سئو با عملیات سئو سایت فروشگاهی انجام می گیرد.

اگر در برنامه‌های سئو و یا اسکریپت خود به حل کپچای تصویری یا ریکپچا نیاز دارید…

درواقع تعداد کارکترهای متا دیسکریپشن (توضیحات متا) به محتوا صفحه و توضیحات نوشته بستگی دارد. هنگام نوشتن محتوا برای وب‌سایت و وبلاگ خود سعی کنید عبارت عنوان را در تگ H1، تیترهای اصلی را در تگ H2 و زیرشاخه‌های دیگر را در تگ‌های H3 و H4 و.. با این کار هم به گوگل و هم به کاربران در مطالعه متن کمک کرده‌اید. مورد آخری که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر می‌خواهید با یک سایت دیگر جهت تکمیل محتوای وب‌سایت خود همکاری کنید .

با قرار دادن لینک این سایت‌ها در Disavow Links، گوگل آن‌ها را نادیده می‌گیرد. در رپرتاژ آگهی یک محتوای منحصر به فرد و متناسب با حوزه کاری خود آماده کرده و کلماتی که قصد لینک‌دار کردن آن‌ها را دارید، مشخص می‌کنید. با اینکار، هم شما لینک مورد نظر را دریافت می‌کنید و هم سایت منتشر کننده، یک محتوای عالی به دست می‌آورد. بهترین راه برای انتشار مقاله در یک سایت، خرید رپرتاژ آگهی است. در این روش، محتوای خود را به یکی از سایت‌های خبری ارسال می‌کنید تا آن را در سایت منتشر کنند.

  • این محتوا می‌تواند به مرجع اصلی تبدیل شده و سایت‌های دیگری آن را معرفی کنند یا از طریق لینک‌سازی به آن ارجاع دهند.
  • این چیزی است که توسط خود سوشال نتورک و هم توسط خود گوگل آنالیز می شود.
  • در توضیحات متا از کلمه کلیدی استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که در استفاده زیاده‌روی نکنید و متن را به‌صورت خیلی ساده و راحت بنویسید.
  • یعنی ما به ربات گوگل اجازه نمی‌دهیم که به آن لینک امتیاز دهد یا برای او لینک جویس در نظر بگیرد.
  • در این مدت اگر هم به مشکلی برخورد کردیم تیم پشتیبانی ترا با سرعت و دقت بالا بهمون کمک کردند از طرف دیگه تیم طراحی سایت و تیم سئوی فوق العاده خوب و هماهنگی دارند که خیلی خوب تونست به ما کمک کنه.

سئو برای این به وجود آمده که به بهبود رویت و ارتباط سایت ها در زمان جستجوی موردی کمک کند. اگر می خواهید بدانید که سئو چیست و با انواع آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. اثرگذاری سوشال سیگنال فراتر از آگاهی بوده و در صورتیکه ما فعالیتی مستمر در جامعه‌ای از مخاطبین دست‌چین شده داشته باشیم می‌تواند به بهبود رتبه نیز کمک کند. دیگر به‌سختی می‌توان نقش اینفلوئنسرها در بازاریابی دیجیتال را دست‌کم گرفت. سایت شما هر موضوعی که داشته باشید، قطعا چهره‌های شاخصی با عنوان اینفلوئنسر نیز پیدا می‌شود.

تعریف و استفاده از این واژگان کمک می‌کند تا شفافیت و سادگی را در تعاملات حرفه‌ای، آموزش مفاهیم و تعیین شرح وظایف تجربه کنیم. ابتدا با مفهوم سئو خارجی آشنا شده و در ادامه مهمترین تکنیک‌ها برای تقویت سایت از طریق Off-Page را معرفی می‌کنیم. برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . هزینه این کار با توجه به زمینه کاری شما و اهداف سئو که در نظر دارید تعیین می‌شود.

سوشال سیگنال بر سئو خارجی تاثیر دارد؟

بهتر است در چند سرویس وبلاگی عضو شوید و با تولید محتوای موثر و خوب لینک‌های به سایت اصلی‌تان ایجاد کنید. استفاده از ابزار لینک سازی وبلاگ‌ها قرار نیست در کوتاه‌مدت معجزه کند، اما مطمئن باشید در بلندمدت نتایج مثبت آن را مشاهده خواهید کرد. اگر می‎‌خواهید یک گام جلوتر بردارید، می‌توانید به‌جای نمایش پست‌های خود به مخاطبان عام، کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی خود را به‌منظور هدف قراردادن افرادی که به‌احتمال زیاد به پست شما لینک دهند، بهینه کنید. به طور خلاصه، شبکه‌های اجتماعی در صورت استفاده صحیح می‌توانند به طور غیرمستقیم به سئو خارجی شما کمک کنند. تعداد و کیفیت لینک‌هایی که به سایت شما ارجاع داده می‌شوند بسیار مهم است.

اساسا سئو داخلی به تنهایی قابلیت بهبود رتبه صفحات سایت را دارد. اکثر کاربران برای رفع نیازهای روزانه خود، بارها به موتور جستجوی گوگل مراجعه و پاسخ خود را در 3 یا 4 نتیجه اول دریافت خواهند کرد. با این تفاسیر بهترین تکنیک دعوت کاربران به صفحات سایت، این است که سایت خود را سئو کنیم تا گوگل در صفحه نتایج کاربران، رتبه بهتری به ما اختصاص دهد. بسیاری از افرادی که از وبسایت‌تان بازدید می‌کنند برای این که بتوانند کاملا به شما اعتماد کنند، به تحقیق در خصوص معتبر بودن برندتان می‌پردازند. در همین راستا ممکن است شبکه‌های اجتماعی شما همچون اکانت اینستاگرام‌تان را دنبال کنند تا به خوبی در خصوص نظرات و تجربه‌های خرید دیگر کاربران تحقیق کنند.

وجود چنین صفحاتی تاثیر منفی در سئو دارد و تجربه خوبی برای کاربران به وجود نمی‌آورد. بله، خدمات سئو خارجی به طور معمول جداگانه محاسبه می شود و بر اساس نیازهای پروژه و شرایط کارفرما تعریف می شود. بنابراین، هزینه خدمات سئو خارجی بستگی به نوع کار، تعداد ساعات کاربردی و تعداد توسعه‌دهندگان و کارشناسانی که برای پروژه استخدام می شوند، دارد. پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند .

حالا اگر به دنبال اطلاعات دقیق‌تر هستید از منوی سمت چپ روی گزینه‌ی Backlinks کلیک کنید تا جزئیات بیشتری به شما نمایش داده شود. برای سفارش آنلاین سئوی پایه کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پایه ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. اما اگر امکان حذف نداشتند، می‌توان با این ابزار آن‌ها را خنثی کرد. همچنین هنگامی که از طریق پست مهمان یا سایر روش‌ها لینک به دست می‌آورید، هیچ تضمینی برای دوام آن وجود ندارد.

می‌شود که همه‌ی این فعالیت‌ها به کسب نتایج مثبت در جستجوی اینترنت کمک می‌کنند. بنابراین، اگر بخواهید سایت خود را برای جذب ترافیک و افزایش قابلیت دیده شدن در موتورهای جستجو بهینه کنید، سئو خارجی یکی از راه‌های مطمئن است که با استفاده از آن می توانید به نتایج بسیار مطلوبی دست یابید. درست است که سئو خارجی و به خصوص لینک سازی خارجی به عنوان یکی از روش های سئو کلاه خاکستری و سیاه محسوب می شود اما نمی توان از آن غافل بمانیم. اما توجه داشته باشید که اهمیت مواردی که قبل تر بیان شد، به مراتب بیشتر از سئو خارجی است. لذا توصیه می کنیم که در گام اول مواردی که در بالا بیان شد را بر روی وب سایت خود پیاده کنید و در گام بعدی به سراغ سئو خارجی بروید. لینک سازی خارجی و رپورتاژ از معروف ترین موارد سئو خارجی محسوب می شوند که در رسیدن سایت شما به رتبه های برتر گوگل در کلمات کلیدی، بسیار موثر است.

برای مثال زمانی که اطلاعات شما در شبکه‌های اجتماعی بارها و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود، از نظر گوگل وب‌سایت یا برند شما پاسخ‌گوی نیاز کاربران است و به شما اعتبار مثبت می‌دهد. استفاده درست از سئو خارجی و تکنیک های مختلف آن اهمیت و ویژگی های بسیار زیادی دارد. از ویژگی های این روش می توان به افزایش ترافیک سایت، بهبود سئو سایت، کمک به افزایش اعتبار سایت و… عده ای بر این باورند که انجام سئو خارجی بر روی سایت ها تاثیر چندانی بر کسب رتبه ندارد.

این سایت ها عموماً اعتبار دامنه بسیار بالایی دارند و به شما اجازه میدهند یک صفحه شخصی برای خود بسازید. معمولاً نوفالو هستند، انکر تکستی که انتخاب می کنیم یا برند نام است یا آدرس صفحه اصلی ما است یا آدرس صفحه ای مهم، اصلاً روی کیورد هدف گذاری نداریم. از این اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که گوگل به کارها و رفتارهای کاربران توجه ویژه‌ای دارد. فراموش نکنید که هر چقدر حوزه ی کاری شما کم رقابت تر باشد راحت تر می توانید رتبه بگیرید.

همچنین از فرصت برگزاری رویدادهای اینترنتی می‌توانید در بخش روابط عمومی و انتشار محتوای PR نیز کمک بگیرید. مطالب فوق‌العاده‌ای هم نوشته‌اید حتی یک سروگردن از رقبایتان بالاترید، اما پخش‌کننده‌ی خوبی پیدا نمی‌کنید. چه فایده؟ محتواهای عالی‌ای که تولید کرده‌اید، گوشه‌ی انبار خاک می‌خورند. با گسترش تکنولوژی و فضای اینترنتی به شکل امروزی لازمه ی پیشرفت در کسب و کار استفاده از امکانات مختلف این فضا است.

برخی از سایت ها قسمتی را به عنوان تالار گفت و گو یا فروم ها دارند. در این قسمت هر کاربر با توجه به نوع نیاز خود سوالی را مطرح می کند. افراد دیگر در صورتی که در آن زمینه مهارت کافی داشته باشند به کاربر پاسخ می دهند. برای لیک دهی به سایت خود بهتر است آن را به صورت غیر مستقیم به کاربر معرفی کنید.

به صورت کلی انجام این موارد تاثیر فوق العاده ای بر روی سئو سایت شما دارد، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. این الگوریتم با شناسایی و زیر نظر داشتن سایت‌های مرجع، فرصت خوبی را در اختیار سایت‌های کوچک قرار می‌دهد تا جایگاه خوبی را در نتایج گوگل کسب کنند. دایرکتوری‌هایی مانند یاهو و ویکی‌پدیا از این دسته وب‌سایت‌های مرجع می‌باشند. الکسا با استفاده از Alexa Toolbar که روی مرورگرهای نصب می‌شود، ترافیک سایت و سایر داده‌ها را بررسی می‌کند. بسیاری از مردم برای قیمت‌گذاری روی گذاشتن تبلیغ به رتبه الکسا توجه ویژه‌ای می‌کنند.

همچنین با استفاده از ابزارهای تخصصی، کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل می‌شوند تا عباراتی که در رشد کسب و کارها موثرند شناسایی شده و مطابق این کلمات برنامه ریزی دقیق انجام شود. اما جای هیچ نگرانی نیست؛ چرا که بودجه ماهانه درنظر گرفته شده شما برای پیاده سازی خدمات SEO سایت، تنها روی سرعت فعالیت ما تاثیر گذار می‌گذارد و هیچ تفاوت کیفیتی بین پروژه‌های مختلف حس نخواهد شد. تبریک میگم به خودم که با یک تصمیم درست و سپردن طراحی سایت آرایشگاهم به شما، الان در بهترین جایگاه ممکن در نتایج قرار دارم و به خوبی آگاهم که طراحی حرفه ای شما در این جایگاه بی تاثیر نبوده است. مطالعه مقاله جامع آموزش سئو و سپس شرکت در یک دوره جامع سئو و صفر تا صد که حتما نیز باید به صورت پروژه محور باشد، می‌تواند کمک شایانی به شما در یادگیری و پیاده سازی اصول صحیح سئو روی سایت کند. خدمات مشاوره سئو یکی از خدماتی است که آژانس دی ام روم به صورت تخصصی به صاحبان مشاغلی که سایت دارند ولی با کاربران هدف خود آشنا نیستند ارائه می‌دهد. یک شرکت سئوی خوب، شما را هم در جریان پیشرفت کار قرار می‌دهد.

برای اینکه بتوانید به چنین هدفی برسید؛ اول از همه باید سعی کنید محتوای جذاب و صمیمی را در صفحات محصول ایجاد کنید. علاوه بر این باید مخاطبان را به نظر دادن ترغیب کرده یا سوالاتی بپرسید که مجبور شوند خودشان را قاطی بحث شما کنند. اگر پیج اینستاگرام فرین را دنبال کنید؛ میدانید که در این چند وقته شروع کرده ایم به آنالیز سئو سایت دنبال کنندگان. یکی از مشکلات دائمی که در اغلب سایت های این دوستان مشاهده میکنم؛ وجود صفحاتی با محتوای کپی (duplicate content) و علاوه بر آن کنیبالیزیشن است. خدمات سئو کلاه خاکستری با تکنیک‌های کلاه سیاه بسیار شباهت دارند، با این تفاوت که شناسایی این نوع دستورالعمل‌ها برای گوگل بسیار دشوار است. از بهترین بخش‌های خدمات seo کلاه خاکستری می‌توان به لینک‌دهی استاندارد و برطرف کردن مشکلات فنی سایت اشاره نمود.

سئو فنی در واقع بهینه سازی هایی است که برای خزیدن بهتر موتورهای جستجو در سایت انجام می گیرد. سئو تکنیکال یا همان فنی به تمامی جوانب فنی یک وب سایت می پردازد و مواردی همچون هاست، سرعت وب سایت، نقشه ایکس ام ال، ربات و همچنین ده ها استراتژی دیگر که می توان در این سئو پیاده سازی شود. سئو فنی این امکان را به موتورهای جستجو خواهد داد تا کیفیت وب سایت شما را در زمانی که به سایتتان قرار است هدایت شوند، ارزیابی کنند. مهم ترین نکته ای که برای ساخت لینک داخلی باید بدانید این است که به وسیله شبکه سازی در لینک سازی داخلی باید کاربران را به صفحات هدف برسانید. در غیر این صورت، لینک سازی اثرگذاری کمتری روی سئو سایت می گذارد.

  • سئو خارجی (off page SEO) یا سئو خارج از سایت، همه‌ی فعالیت‌هایی است که خارج از وب‌سایتمان صورت می‌گیرد؛ حالا یا به دست خودمان یا توسط کاربران دیگر.
  • همچنین مهارت، تجربه و دانش از عوامل مهم و تاثیرگذار در انجام خدمات سئو سایت حرفه ای می‌باشد.
  • این روش تا حدی مشکل است زیرا فرد باید بتواند به نوعی محتوا تولید کند که باعث جذب کاربر شود.
  • بازتاب نور خورشید به زیبایی در پنجره‌های آن قابل مشاهده است.

محتواهایی که در سایت شما وجود ندارد را به سایت دیگری لینک دهید؛ باید توجه داشته باشید که این کار باید دائمی انجام شود. یعنی اینکه اگر لینکی را در وب‌سایتتان قرار دادید و پس از مدتی آن را حذف کردید، گوگل برای شما امتیاز منفی در نظر خواهد گرفت. تاکنون به درک درستی از لینک فالو (Follow) و نافالو (NoFollow) رسیده‌اید. اول اینکه باید ارزش لینکی که می‌خواهید Follow قرار دهید زیاد باشد. مورد بعدی که باید به آن توجه کنید این است، موضوع سایتی که از آن لینک می‌دهید باید با موضوعی که درباره آن صحبت می‌کنید یکی باشد. اگر گوگل تشخیص دهد که موضوع لینک با محتوای شما مرتبط نیست امکان دارد که امتیاز منفی برای وب‌سایت شما قائل شود.

کنسول جستجوی گوگل یا همان گوگل وبمستر تولز، یکی از مهم‌ترین ابزارها است که هر وبمستر باید از آن استفاده کند. اطلاعاتی از قبیل لینک‌های داخلی و خارجی سایت، آنالیز جستجوها، جریمه‌های گوگل، اطلاعات فایل roobot.txt، معرفی سفارش بک لینک و بررسی سایت مپ ها و… از قابلیت‌های این ابزار می‌باشد. استفاده از کلمه کلیدی مناسب بدین معنا است که بررسی کنیم و ببینم مخاطبان ما در اینترنت به دنبال چه چیزهایی هستند و برای رسیدن به هدفشان چه کلماتی را جستجو می‌کنند.

پس از طراحی سایت باید اقداماتی برای قرارگیری آن در صفحه اول نتایج جست و جو انجام شود. هنگامی که سئو بر روی قسمت های مختلف سایت شما انجام شود سئو داخلی و هنگامی که خارج از سایت انجام شود، سئوی خارجی است. اگر قصد اعمال تکنیک های سئو خارجی را دارید باید از افراد یا شرکت های با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. در این مقاله قصد داشتیم به طور کامل به بررسی سئو خارجی و تکنیک های آن بپردازیم. شما می توانید سوالات خود را در رابطه با سئو خارجی و روش های آن را با ما در میان بگذارید. در صورتی که در خرید بک لینک و انتخاب بهترین نوع آن مهارت ندارید توصیه می شود از انجام این کار جدا خودداری کنید.

در مرحله بعد سعی کنید با صاحبان سایت مبدا تماس برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید که لینک سایت‌ شما را در کنار نام‌ برندتان درج کنند. تحلیل عملکرد 3 رتبه نخست در SERP مرحله‌ای ضروری در سئو داخلی و خارجی سایت است. به زبان ساده، گوگل می‌خواهد وب‌سایت‌هایی را که تخصص، اقتدار و اعتبار بیشتری راجع به یک موضوع نشان می‌دهند را رتبه‌بندی کند. امیدوارم که اطلاعات این صفحه به شما کمک کند بتوانید بهینه سازی لازم برای سایت خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید شرکت‌های متخصص که در زمینه بهینه سازی و سئو سایت‌ها تجربه زیادی دارند، در وهله‌ی اول کیفیت بالا و رضایت‌مندی کارفرما را در اولویت قرار می‌دهند. همانطور که می‌دانید استراتژی بیانگر نقشه بهینه سازی سایت می‌باشد که در تسریع دریافت رتبه بالا از گوگل و افزایش نرخ کلیک بسیار موثر واقع شده است. تدوین استراتژی اصولی و ایده‌آل سبب می‌‌شود وب سایت در مدت زمان کوتاه‌تری به فروش محصولات و ارائه خدمات زیاد برسد. تعیین اهداف کسب و کارهای مختلف از عوامل موثر در سئو و بهینه سازی سایت می‌باشد. سئو کلاه سیاه به مجموعه دستوراتی اشاره دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری های الگوریتمی موتورهای جستجو برای به دست آرودن رتبه بالاتر در گوگل انجام می گیرد. باید بدانید که سئو کلاه سیاه جز روش های غیر اخلاقی محسوب می شود و هیچ موتور جستجوگری آن را تایید نمی کند.

سئو خارجی را بیشتر با فرآیند لینک سازی و مدل‌های مختلف آن معرفی می‌کنند و حتی در برخی موارد در تقابل با استانداردهای گوگل و بخشی از سئو کلاه سیاه شناخته می‌شود ولی این طرز نگاه صحیح نیست. در مقابل سئو خارجی طیف گسترده‌ای از اقدامات و تکنیک‌ها را پوشش می‌دهد که اتفاقا در بیشتر موارد اثربخش و همسو با سئو کلاه سفید هستند. برای تدوین استراتژی سئو off page یا بررسی اقداماتی که انجام دادید نیاز به ابزارهایی دارید که راه را برایتان هموارتر کند. اساسا طرح‌ریزی هر استراتژی سئو بدون کمک‌گرفتن از ابزارها، غیرممکن است؛ بنابراین لازم است در این بخش آشنایی مختصری با ابزارهای تحلیلی سئو خارجی سایت داشته باشیم. قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت های پر طرفدار و مرتبط با سایت5.

در ادامه برخی از تکنیک‌ها و نکات سئو داخلی بیان می‌شود که می‌تواند چک‌لیستی عالی برای شما باشد. این تکنیک‌ها جزء به‌روزترین‌ها تکنیک‌ها در سال 2018 می‌باشد. اصلا بیایید فرض کنیم جستجویی که برای خرید محصولات شما می شود ماهانه 10 عدد است و شما ماهانه 10 کاربر دارید. اگر بتوانید هر 10 کاربر را به مشتری تبدیل کنید و از شما چیزی بخرند یعنی موفق بوده اید. می دانید چیست؟ نرخ تبدیل در اکثر سایت های ایرانی زیر 1 درصد است. یعنی آن ها از هر 1000 کاربری که وارد سایت می شوند تنها و تنها می توانند کمتر از 10 نفر را به مشتری تبدیل کنند.

برای لینک سازی خارجی نیز می‌توانید از دو روش کلاه‌سیاه و یا کلاه‌سفید استفاده کنید. روش‌هایی مانند خرید لینک‌های اسپم (خرید لینک از سایت‌های بی‌کیفیت) جزء تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه است. تولید محتوای جامع و باکیفیت که باعث می‌شود دیگر سایت‌ها از مقالات شما استفاده کنند و لینک سایت شمارا به‌عنوان منبع قرار دهند؛ از دسته تکنیک‌های سئو کلاه‌سفید برای لینک سازی و دریافت لینک بیلدینگ می‌باشد. در انجام خدمات سئو کلاه سیاه تنها افزایش رتبه سایت و دریافت امتیاز از گوگل در اولویت است و نیاز کاربران در نظر گرفته نمی‌شود. این روش در بهینه سازی سایت تا زمانی که گوگل متوجه تکنیک‌ها و دستورالعمل‌های کلاه سیاه نشود کارایی دارد و به محض اینکه گوگل دریابد سئو کلاه سیاه در وب سایتی پیاده سازی شود، سایت جریمه خواهد شد و پنالتی می‌شود.

درواقع با انتشار این الگوریتم تحولی بزرگ در محتوای سایت‌ها به وجود آمد. الگوریتم مرغ مگس‌خوار به‌صورت مستقیم روی سایت شما تأثیری ندارد، تنها کافی است به نتایج و عبارت‌های جستجو شده توسط کاربران فکر کنید. کلمه Link Juice معادل فارسی دقیقی ندارد؛ ولی می‌توانیم بگوییم به معنای ارزش لینک است. اینگونه می‌توان بیان کرد، زمانی که شما در یکی از محتواهای وب‌سایت خود چندین لینک خارجی قرار می‌دهید، لینک جویس (Link Juice) یا ارزش لینک ها را با دادن Back Link به صورت Follow به سایت‌ خارجی منتقل می‌کنید. پس هرچه تعداد Back Link هایی که در وب‌سایت‌های دیگر از سایت شما ایجاد می‌شود.

یعنی در واقع ما یک امتیاز مثبت برای آن سایت در نظر گرفته‌ایم. حالا زمانی که یک لینک فالو (Follow) در وب‌سایت شما قرار داشته باشد، ربات گوگل از طریق آن لینک به سایت مروبطه می‌رود، به او امتیاز می‌دهد و درواقع برای او یک لینک جویس (Link Juice) در نظر می‌گیرد. یعنی ما به ربات گوگل اجازه نمی‌دهیم که به آن لینک امتیاز دهد یا برای او لینک جویس در نظر بگیرد. می‌توان گفت که دقیقا این فرق بین لینک های فالو (Follow) و نوفالو (NoFollow) است. شما این موضوعات را کار می کنید که ورودی بسیار بالاتری دارند. در داخل این محتواها در مورد تورهای ماهیگیری تان هم صحبت می کنید.

می‌تواند به این دلیل باشد که از نظر آنها ارزش ندارد یا آن را شناسایی نکرده‌اند. اگر مراحل بالا را به درستی انجام دهید اما محتوای شما مناسب مخاطب هدف نباشد، شانس زیادی برای جذب مشتری نخواهید داشت؛ و احتمالا با مخاطبینی مواجه می‌شوید که قصد خرید از شما را ندارند. فرض می‌گیریم شما می‌خواهید یک برند خاص رستورانی ایجاد کنید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با مخاطبین خود ارتباط بگیرید؛ چه در زمینه آنلاین و چه به صورت آفلاین. به عنوان مثال، در زمینه طراحی سایت اختصاصی شرکت‌‌های بسیاری در حال فعالیت هستند و بدون تحقیق رقبا نمی‌توان مسیر موفقیت را آغاز کرد. ما ابتدا باید رقبایی که در حد و اندازه‌مان هستند را بشناسیم.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما