بهترین کتاب های عاشقانه برای خواندن در سال 2023

عاشق شدن در عشق هرگز آسان تر نبوده است. در اینجا برخی از رمان‌های عاشقانه مورد علاقه اخیر من – از جمله داستان‌های تاریخی تلخ، معاصران پیشرفته و ماوراء الطبیعه مملو از موجودات ماوراء طبیعی هستند. من این لیست را هر سال به روز می کنم، بنابراین برای توصیه های بیشتر دوباره بررسی کنید.

رمان فانتزی حماسی نیک با الف های سیاه زمانی که ناشر او درهای آن را بست، شکست خورد. حالا او یک قرارداد بزرگ جدید برای به پایان رساندن مجموعه دارد – اگر فقط حواسش به همسایه جدید و زیبایش لیلی، ویراستار کتاب، اینقدر پرت نمی شد.

کتابفروشی های محلی | بارنز و نوبل | آمازون

در این داستان دشمنان عاشق، نیک – که به خاطر گله مرغ های حیاط خلوت خود در اینستاگرام مشهور است – به سراغ ویل، یک دامپزشک بدخلق می رود. نیک در گذشته خود غرق شده است. ویل نمی تواند فراتر از ترس خود از آینده را ببیند – اما آنها با هم راهی برای وجود در زمان حال پیدا می کنند.

کتابفروشی های محلی | بارنز و نوبل | آمازون

بیوه کورا دین برای جلوگیری از از دست دادن حضانت فرزندانش، باید نامزدی اشرافی پیدا کند. خوشبختانه برادر بهترین دوستش وارث یک ارل است. و بنابراین با ناتانیل تراورز آشنا می‌شویم، چنگک‌زنی که خود را در یکی از شگفت‌انگیزترین دگرگونی‌های شخصیتی عاشقانه‌ای که مدت‌هاست ارائه کرده است، اصلاح می‌کند.

آمازون

در این رمان عاشقانه ترسناک، یک ترنس نه چندان جن گیر با گذشته ای پرتنش خود را قادر به مقاومت در برابر مالک مرموز و غیر دودویی ساختمانی می بیند که برای پاکسازی او استخدام شده است.

کتابفروشی های محلی | بارنز و نوبل | آمازون

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما