بالقوه شما واقعاً در مورد خودارضایی شما چه فکر می کند؟

کلیسای ارتدوکس قبطی، خودارضایی را گناه می داند، زیرا به عنوان "شکلی از لذت جنسی خارج از طرح خداوند" در نظر گرفته می شود. کورتیزان ها نیز موضوع بسیاری از شونگا را تشکیل می دهند. برخی از نویسندگان در این زمینه به این امر به عنوان ایجاد جهانی موازی با زندگی شهری معاصر، اما ایده آل، اروتیک و خیال انگیز اشاره می کنند. شونگا دوره ادو به دنبال بیان دنیای متنوعی از امکانات جنسی معاصر بود. چارلز گراندیسون فینی واعظ مهم این دوره بود. این سبک در دوره ادو (1603 تا 1867) به اوج خود رسید. به لطف تکنیک های چاپ چوبی، کمیت و کیفیت به طور چشمگیری افزایش یافت.

یک ویدیوی Sex Ed در دهه 50 برای دختران توصیه می کرد که در دوران قاعدگی او چه کاری انجام ندهند؟ هنر شونگا الهام‌بخشی برای هنر شووا (1926-1989) و هیسی (1989-2019) در بازی‌های ویدیویی ژاپنی، انیمه و مانگای ژاپنی است که در دنیای غرب به عنوان هنتای شناخته می‌شود و در ژاپن به طور رسمی با نام jū hachi kin (بزرگسالان) شناخته می‌شود. فقط، به معنای واقعی کلمه "18-محدود"). هایاکاوا اظهار داشت که هال زمانی که در دو نوبت آشنایان ژاپنی و همسرانشان به او شونگا را در خانه هایشان نشان دادند، شوکه و منزجر شد. از جمله، هنرمند مشهور ژاپنی، Hajime Sorayama، از تکنیک خاص نقاشی با قلم موی دستی و روش امضای مهر هانکو در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم برای خلق هنر مدرن شونگا در همان سنت هنرمندان گذشته مانند هوکوسای استفاده می کند.

اینها معمولاً شامل دوازده تصویر بودند، سنتی که ریشه در شونکیو هیگا چینی دارد. ما بیش از هر چیز باید نسبت به این واقعیت حساس باشیم که خودارضایی در درجه اول یک فعالیت خصوصی و صمیمی است و بی شباهت به رابطه جنسی نیست. با این حال، اوتامارو تنها نمونه‌ای از هنرمندی است که به زندگی درونی زن جلیقه‌زن حساس بود، به‌عنوان مثال به آنها نشان می‌دهد که آرزوی فرار از یوشیوارا از طریق ازدواج را دارند. اوتامارو به‌ویژه به‌خاطر ترسیم‌هایی که از زنان جلیقه‌ای داشت، که سطح بی‌نظیری از حساسیت و ظرافت روان‌شناختی را ارائه می‌داد، مورد احترام بود. هدف آموزشی زیر سوال رفته است زیرا ارزش آموزشی شونگا به دلیل موقعیت‌های غیرممکن و فقدان شرح تکنیک محدود شده است، و دستورالعمل‌های جنسی در گردش بودند که راهنمایی‌های واضح‌تری از جمله توصیه‌هایی در مورد بهداشت ارائه می‌دادند.

از طریق دست‌نوشته‌های روایی، رسوایی‌های جنسی از دربار امپراتوری یا صومعه‌ها به تصویر کشیده می‌شد و شخصیت‌ها به درباریان و راهبان محدود می‌شدند. هار می خواست دادگاه را با اعضای بسیار ماهر و دانا پر کند، نه کسانی که می توانستند در کنار کنگره بازی کنند. شاعر معمایی امیلی دیکنسون بیش از 300 نامه و شعر برای سوزان گیلبرت نوشت که بعداً خواهرشوهر او شد و درگیر مکاتبات عاشقانه دیگری با کیت اسکات آنتون شد. در سال 2006، 400 نامه هنوز دریافت شد. با این حال، از آنجایی که برای چندین دهه پس از این فرمان، اصناف ناشر مناسب می دیدند که به اعضای خود تذکرهای مکرر مبنی بر عدم فروش شهوانی بفرستند، به نظر می رسد که تولید و فروش همچنان رونق داشته باشد. در 13 کشور در رتبه اول قرار گرفت و هشت میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخت و گواهینامه دو پلاتین را در ایالات متحده دریافت کرد.

هر سه این گروه از جدایی از جنس مخالف رنج خواهند برد. سامورایی ها ماه ها در پادگان ها زندگی می کردند و جدایی زناشویی ناشی از سیستم سانکین کوتای و نیاز بازرگانان به سفر برای تهیه و فواید ترک خود ارضايي بر چهره فروش کالا بود. برخی از آنها بسیار استادانه بودند که توسط بازرگانان ثروتمند و دایمیوها سفارش داده شده بودند، در حالی که برخی از آنها دارای رنگ محدود، در دسترس و ارزان بودند. قبل از این، رنگ با دست به چاپ های تک رنگ اضافه شد و از سال 1744 benizuri-e اجازه تولید چاپ با رنگ های محدود را داد. هنرمندان باتجربه تمرکز بر تولید خود را به نفع خود دانستند. اصلاحات کیوهو، فرمانی در سال 1722، بسیار سخت‌گیرانه‌تر بود و تولید همه کتاب‌های جدید را ممنوع کرد، مگر اینکه کمیسر شهر اجازه دهد. پس از سال 1722 بیشتر هنرمندان از امضای آثار شونگا خودداری کردند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فواید ترک خود ارضايي بر چهره لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما