بازوهای رباتیک جایگزین دست انسان در انبارهای آمازون

در رفتن– در سال 2019، جف بزوس (جف بزوس)، بنیانگذار آمازون، پیش بینی کرد که در عرض یک دهه، سیستم های رباتیک تا حدی پیشرفت خواهند کرد که اشیا را مانند دست انسان لمس کنند. به نازر می‌رسد پس از سه سال، ایکنون آمازون در حال کامت به سمت این هداد است.

به لوگر فرارو به نقل از rahnamato، این شرکت به تازگی ویدیویی از ربات جدیدی به نام «زن چنگ» در وبلاگ خود منتشر کرده است که می تواند بسیاری از وظایف کارگران کارخانه آمازون را انجام دهد و کار آنها را برای آنها آسان کند. این ربات اکنون قادر است اقلام مختلف را در یکی از انبارهای آمازون در ایستویل کالیفرنیا مرتب کند.

امروزه موضوع اتوماسیون بیش از هر زمان دیگری در صنعت خرده فروشی و تجارت الکترونیک اهمیت دارد. به خصوص برای آمازون، که بزرگترین خرده فروش آنلاین و دومین کارفرمای بزرگ در ایالات متحده است.

وب سایت Recode گزارشی را در ماه ژوئن منتشر کرد که نشان داد اگر آمازون تغییراتی در سیستم اتوماسیون موجودی خود ایجاد نکند، ممکن است تا سال 2024 هیچ کارگری برای استخدام در ایالات متحده وجود نداشته باشد.

بازوی رباتیک مورد انکدر که تعرف می‌شود، اینده نگیره به نازر نمی‌رسد. این ربات از انبردست فلزی برای برداشتن اشیا استفاده می کند و می تواند هر سه ثانیه یکی از این وسایل را در قفسه قرار دهد.

آمازون می گوید با سرعتی که ربات می تواند در این ویدیو ببیند، می تواند بیش از 1000 مورد در ساعت را مدیریت کند. این بدان معنی است که او می تواند موارد را چندین برابر سریعتر از یک کارگر انسانی انتخاب و جابجا کند.

این ربات از چندین دوربین برای کمک به “دیدن” آیتم ها استفاده می کند و همچنین بهترین راه را برای برداشتن یک آیتم با استفاده از یادگیری ماشینی انتخاب می کند. الگوریتم های برنامه نویسی نیز به منظور کمک به ربات هستند.

آزمایشات اولیه نشان می دهد که بر خلاف سایر ربات ها، احتمال آسیب رساندن به محصولات با این ربات بسیار کم است. اولین نمونه از این ربات این است که فقط می تواند وسایلی با وزن کمتر از دو پوند را کنترل کند.

خاویر ون چاو، سخنگوی آمازون می گوید: در این آزمایش از ربات خواسته شد تا صدها آیتم مختلف را در این گروه وزنی جابه جا کند و ربات توانست 95 درصد آنها را با موفقیت کنترل کند. در مقیاس بزرگتر، محدودیت وزن دو پوندی به ربات اجازه می دهد مجموعه ای از اقلام را که نیمی از کل مجموعه محصولات آمازون را تشکیل می دهند، درک کند.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی راه حل هایی است که می تواند هر نوع لوازم جانبی را به انبار آمازون ارسال کند. رابوت اینده آن شرکت می‌توادنا از سنتیک کاز انبر و یک روش مکش رایج بهرا ببرد و به آن تعریف داد که کدا دست باید بری که استرین شود.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما