گزیده هایی از بهترین برندهای آنتی ویروس بر

کلیه محصولات فروشگاه اورجینال کی دارای ضمانت بهترین قیمت و همچنین گارانتی 100% بازگشت وجه میباشند. کاربران گرامی می توانند تجربه‌ی چندین ساله‌ی این مجموعه را ، در صفحه‌ی مقایسه آنتی ویروس ها ملاحظه فرمایند و در انتخاب آنتی ویروس مناسب ، راهنمایی های لازم را دریافت کنند. فروشگاه اینترنتی آفیس ارائه دهنده سخت افزار و نرم افزار های اورجینال مایکروسافت و مایکروسافت آفیس می باشد.

When it comes to protecting our devices from viruses and malware, investing in a reliable antivirus software is crucial. With the increasing number of cyber threats and online attacks, it’s essential to choose the best antivirus brands that offer top-notch protection.

با تکیه بر مدیران مجرب و با تجربه، کارمندان خلاق و دلسوز و مجوزها و مدارک اخذ شده از مراجع ذی صلاح، این شرکت متعهد به رفع نیازهای مشتریان خود به بهترین نحو می‌باشد. تمامی مزایای آنتی‌ویروس در این محصول وجود دارد به اضافه چند قابلیت جذاب دیگر. دزدگیر باعث می‌شود لپتاپ گم شده یا ربوده شده خود را بیابید و اطلاعات حساس خود را از راه دور مدیریت کنید. فایروال از سیستم در شبکه‌های وای‌فای عمومی محافظت می‌کند و کنترل کاملی بر روی برنامه‌هایی که با اینترنت در ارتباطند در اختیارتان قرار می‌دهد. لایسنس ها با آخرین نسخه 2023 و نرم افزار ورژن 16 فعال می شود و به صورت خودکار از سرور اصلی eset.com بروزرسانی میگردد.

خرید آنتی ویروس

Bitdefender یک شرکت نرم افزاری امنیت سایبری و آنتی ویروس (ضد بدافزار) در رومانی است. Bitdefender مجموعه ای کامل از نرم افزاری های حوزه امنیت سایبری را تولید میکند و توسعه میدهد. 1- خرید لایسنس نود 32 با پرداخت ارزی و دلاری انجام شده و به کاربر نهایی ارائه می شود. شما می توانید با خرید آنتی ویروس برای pc امنیت سیستم خود را به صورت کامل تامین کنید. مدت زمان لازم برای سفارش لایسنس آنتی ویروس از طریق ایرانیکارت بین ۱ الی ۵ ساعت کاری می‌باشد.

Norton Antivirus

بعضی آنتی ویروس ها این قابلیت را دارند ولی فعال نیست و شما باید در تنظیمات آنتی ویروس، تیک Enable را فعال کنید. برای کاربران، آنتی ویروسی مناسب است که تعداد دفعات Update و مقدار حجم دریافتی، کم باشد که هم ترافیک اینترنت کمتری مصرف شود و زمان کمتری صرف شود. البته اگر کاربران در سرعت و ترافیک مصرفی اینترنت، مشکل یا محدودیتی ندارند، این پارامتر نباید در انتخاب آنتی ویروس مناسب، برجسته نمایی شود. چشم اندازمان چیست؟ چشم انداز ما، خرید لایسنس eset endpoint security تهیه جدیدترین و نایاب ترین نرم افزارهای اورجینال برای تمامی مصرف کنندگان در سطوح مختلف با بهترین قیمت ها و خدمات پشتیبانی رایگان می باشد. هدفمان چیست؟ هدف باماسافت، ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید و عرضه محصولات اورجینال و معتبر با خدمات پس از فروش پاسخگو برای تمامی ارگان ها، شرکت ها و همچنین کاربران خانگی می باشد. ما که هستیم؟ مجموعه باماسافت از تعدادی جوان باتجربه و متخصص در زمینه تکنولوژی و نرم افزار تشکیل شده است.

Norton Antivirus is one of the most well-known and trusted antivirus brands in the market. It offers a wide range of features, including real-time protection, firewall, and automatic updates. Norton Antivirus is known for its excellent malware detection and removal capabilities, ensuring that your device stays safe from any potential threats.

خرید آنتی ویروس نود ۳۲ خرید ESET – پشتیبانی ۲۴ ساعته – آی نود

این آنتی ویروس در بک آپ گرفتن و همچنین ریکاوری اطلاعات هارد هم به خوبی عمل می کند.کسپرسکی یک حفاظت همه جانبه را برای شما فراهم میکند. به علاوه مرورگرهای شما نیز تنظیمات امنیتی دارند که می توانید آنها را مرور کنید. برای انتخاب آنتی ویروس جدید خوب است که برنامه های خود را کنترل کرده و نیازمندی خودتان را از برنامه های امنیتی مشخص کنید و ببینید به چه برنامه های امنیتی نیاز دارید. البته برخی شرکتها نیز محصولاتی برای تامین امنیت اطلاعات در محیطهای ابری (کلـود) عرضه کرده اند که میتوان به غول امنیتی ترند میکرو (Trend Micro) اشاره کرد. در این بین شرکت انگلیسی بولگارد (BullGuard) فقط آنتی ویروس خانگی عرضه می کند.

Bitdefender Antivirus

ما در رتبه بندی فروشندگان آنتی ویروس در ایران، به پنج عامل مهم (با دلایلی که شرح داده خواهد شد.) اتکا کردیم. در نتیجه، امتیازِ فروشنده‌ها با توجه به وضعیت آنها در این پنج عامل است. من مدت سه سال هست با سایت شما آشنا شدم و هر ساله برای تعداد 20 کامپیوتر شرکت اقدام به خرید لایسنس از سایت شما می کنم. میخواستم تشکر کنم بابت تخفیف 25 درصدی که ویژه مشتری های وفادار به سایت میذارید. تمامی محصولات ما در صورت عدم کارکرد یا عدم فعال سازی پس از بررسی در سیستم کارشناس ، مبلغ به طور کامل عودت میشود. ESET_Antivirus_AVESET از بسیاری رقبا پیشی گرفت و در تست AV-Comparatives Anti-Phishing انجام شده با بیشترین درصد مسدود شدن وب سایت های فیشینگ، در رتبه چند آنتی ویروس برتر قرار گرفت.

خرید نرم افزار اورجینال و لایسنس ویندوز

Another highly recommended antivirus brand is Bitdefender. It provides comprehensive protection against various types of malware, including viruses, ransomware, and spyware. Bitdefender uses advanced algorithms to detect and eliminate threats effectively, without causing any significant impact on system performance.

با این حال، با گسترش بدافزارهای دیگر، نرم افزار آنتی ویروس شروع به محافظت در برابر سایر تهدیدات رایانه ای کرد. برخی از محصولات همچنین دارای محافظت در برابر URL های مخرب، هرزنامه و فیشینگ هستند. ESET Smart Security نود ۳۲ یکی از آنتی ویروس هایی که همیشه محبوبیت های خود را داشته است. نسخه جدید آنتی ویروس ESET Smart Security یکی از جالب ترین آنتی ویروس های تست شده است و در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد. این آنتی ویروس برای استفاده از نسخه پرمیوم خود پول زیادی دریافت نمی کند و البته نسخه رایگان هم ندارد، عالی کار می کند، نیازی به سخت افزار قوی ندارد، کمترین حافظه رم را اشغال میکند و یک رابط کاربری فوق العاده دارد.

  • نسخه ESET Endpoint Antivirus فقط موتور آنتی ویروس را دارا می باشد نسخه ESET Endpoint Security علاوه بر آنتی ویروس از فایروال قدرتمندی نیز بهره می برد.
  • همانطور که می دانید، خرید آنتی ویروس اورجینال و معتبر، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.
  • کاربران سیستم عامل های مکینتاش بسیاری از کاربران سیستم عامل های مک بر این باورند که مکینتاش ها ویروس نداشته و یا ویروسی نمی شوند، دلیل آن تعداد کم ویروس های نوشته شده برای مک است اما این بدان معنی نیست که برای این سیستم عامل ها ویروسی وجود ندارد.
  • در زیر به برخی مسائل اساسی برای راهنمایی انتخاب بهتر نرم افزارها اشاره کرده ایم.
  • برای شروع نصب، روی فایل نصب کننده کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

Kaspersky Antivirus

همچنین مقالات سایت های معتبری مانند CNET و toptenreviews و غیره را بخوانید. اگر آشنایی با زبان انگلیسی ندارید سایت های فارسی زبان مختلفی وجود دارد که مقالات این سایت ها را ترجمه و ارائه می دهند. برای نصب آنتی ویروس نود 32 بعد از دانلود مشابه آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 عمل کنید. همچنین می توانید ویدئو و آموزش تصویری به مقاله « آموزش نصب نرم افزار نود 32 » مراجعه کنید. هزینه خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس توسط ایرانیکارت پرداخت شده و اطلاعات آن برای شما ارسال می‌گردد. آنتی ویروس های سازمانی ( Endpoint ) جهت استفاده در سازمان های بزرگ و کوچک – ادارات و تمامی شرکت ها و دانشگاها می باشد.

Kaspersky Antivirus is renowned for its powerful virus detection engine, capable of identifying even the most sophisticated threats. It offers real-time scanning, web protection, and email filtering to keep your device secure. Kaspersky Antivirus also includes additional features like vulnerability scanning and password management, making it a popular choice among users.

در صورت نصب مجدد سیستم عامل ویندوز ، امکان استفاده مجدد از لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus و فعالسازی آن میباشد. ما آنتی ویروس اورجینال خرید میکنیم زیرا هزینه خرید آنتی ویروس اورجینال از هزینه تعمیر یک کامپیوتر ویروسی که آنتی ویروس اورجینال نداشته کمتر است. و اما آنتی ویروس اورجینال دیگری که در این فروشگاه به فروش میرسد و شما میتوانید به آن دسترسی داشته باشید آنتی ویروس اورجینال سیمانتک یا همان نورتون میباشد. در این فروشگاه آنتی ویروس اورجینال نورتون سکیوریتی مورد نقد و بررسی قرار گرفته اما فروش آن به دلیل عدم آپدیت در ایران متوقف شده و خرید آن توسط شما امکان پذیر نیست. برخی از فروشندگان نرم افزار آنتی ویروس نسخه های اولیه محصولات خود را بدون پرداخت هزینه ارائه می دهند. این نسخه‌های رایگان عموماً محافظت اولیه آنتی‌ویروس و جاسوس‌افزار را ارائه می‌کنند، اما ویژگی‌ها و حفاظت‌های پیشرفته‌تر معمولاً فقط برای مشتریانی که پول پرداخت می‌کنند در دسترس هستند.

لینک ریست پسورد برای شما ایمیل می‌شود و می‌توانید از طریق لینک ارسالی رمز مربوط به آنتی ویروس را حذف یا تغییر دهید و در صورتی که به ایمیل خود دسترسی ندارید، توسط ابزار ESET uninstaller ایست را پاک کنید. شما می توانید با خرید لایسنس nod 32 و یا ایست اینترنت سکیوریتی و فعال کردن ویژگی گیمر مود تمامی برنامه ها و بازی ها خود رو بدون افت سرعت و بدون هیچ وقفه ای اجرا کنید و از نهایت سرعت و قدرت دستگاه خود استفاده کنید. به همان میزان که دنیای دیجیتال گسترش پیدا می‌کند، هر روزه بر تعداد هکرها و ویروس‌های مخرب سیستم‌های دیجیتالی مانند کامپیوتر و گوشی نیز افزوده می‌شود. از سویی دیگر شرکت‌های مختلف هم برای مقابله با این بد افزارها به طور مداوم در حال ساخت آنتی ویروس‌های قدرتمند هستند.

قرارداد میزبانی وب و دامنه

McAfee Antivirus

خرید آنتی ویروس

اینترنت سکیوریتی هنگام انجام بانکداری اینترنتی و دسترسی به کیف پول های رمزنگاری مبتنی بر وب، به طور خودکار از شما محافظت می کند. ارتباطات بین صفحه کلید و مرورگر را برای تراکنش های امن تر رمزگذاری می کند و هنگام استفاده از این ویژگی در Wi-Fi عمومی به شما اطلاع می دهد. ESET یکی از بازیگران اصلی صنعت امنیت سایبری است و محصول پایه و معروف آن به نام ESET NOD32 ANTIVIRUS شهرت بسیاری در بین کاربران دارد. هدف ما، خرید اینترنتی لایسنس نود 32 کاملا اورجینال به یک تجربه لذتبخش با ارزان ترین قیمت برای شما است. به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات، توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از سیستم شما در برابر حملات بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد.

McAfee Antivirus has been a prominent name in the antivirus industry for many years. It provides comprehensive protection against viruses, malware, and online threats. McAfee offers features such as real-time scanning, firewall, and anti-phishing protection, ensuring that your data remains safe while browsing the internet.

Avast Antivirus

این محصولات برای کاربرانی که اینترنت استفاده نمی کنند مناسب است و در بین همه محصولات آنتی ویروس قیمت پایین تری دارند. حتماً ایمیل صحیحی که به آن دسترسی داشته باشید را وارد نمایید وگرنه اطلاعات لایسنس به همان ایمیل اشتباه ارسال می‌شود و هیچ راهی هم برای بازیابی آن وجود نخواهد داشت. خیر.در جدیدترین نسخه نرم افزار امکان نصب بر روی ویندوز 7 نیست و باید نسخه های پایین تر از 16 را دانلود و نصب نمایید. در صورتی که ویندوز شما آپدیت باشد نسخه قبل از 16 قابل نصب می باشد .در صورتی که هنگام نصب پیغام outdated version of microsoft windows مشاهده میکنید جهت راهنمای نصب به منوی آموزش قسمت رفع خطاها ، رفع خطای نصب نشدن روی ویندوز7 مراجعه کنید . دارای یک مرورگر ایمن ویژه است که از طریق آن می توانید با خیال راحت به صورت آنلاین پرداخت کنید و هر مرورگر پشتیبانی شده را به طور پیش فرض (پس از راه اندازی) در حالت ایمن اجرا کنید.

خرید آنتی ویروس

Avast Antivirus is a widely used antivirus software known for its user-friendly interface and robust security features. It offers real-time protection, email scanning, and network security. Avast Antivirus also includes additional tools like a password manager and VPN, enhancing overall online safety.

When considering purchasing antivirus software, it’s essential to evaluate your specific needs and choose a brand that aligns with them. Factors such as the level of protection, ease of use, and system performance impact should be taken into account. Additionally, keeping the antivirus software up to date and regularly scanning your device is crucial to maintain optimal protection against emerging threats.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما