کیلیان مورفی در «اپنهایمر»، بزرگترین نقش او تا کنون، ایفای نقش می‌کند

مورفی در هر سه فیلم بتمن نولان نقش شخصیت شرور، مترسک را بازی کرد و در فیلم‌های Inception (2010) و Dunkirk (2017) نقش‌های مکمل را ایفا کرد. او گفت: ملاقات با کریس و کار با او برای من بسیار مهم بود. سختگیری و عالی بودن او از بازیگران و گروهش، تسلط او به زبان بومی سینما، نحوه صحبت او با بازیگران، میزان مختصر بودن یادداشت هایش – این فوق العاده است و از نظر هنر برای من بسیار مهم بوده است.»

او گفت که به همان اندازه مهم چیزهایی بود که روی صحنه یاد گرفت. “من به عنوان بازیگر آموزش ندیدم، و تماشای بازیگران بزرگ، کشف هنرهای صحنه، نحوه استفاده از صدای خود، چه کاری باید انجام داد وقتی کسی خشک شد، بسیار آموزنده و ضروری بوده است.”

حتی پس از اینکه موفقیت های سینمایی شروع شد، با ایفای نقش در «بادی که جو را می لرزاند» کن لوچ، «آفتاب» بویل و «چشم قرمز» وس کریون، از جمله، او به کار در تئاتر ادامه داد و با والش همکاری کرد. «مسترمن»، «بالی تورک» و «غم چیزی است که پر است».

و سپس “پیکی بلایدر” وجود داشت، درام درباره یک خانواده جنایتکار بیرمنگام که در سالهای بین دو جنگ اتفاق می افتد. در سال 2013 به طور متوسط ​​شروع شد و سپس تبدیل به یک فیلم کالت شد که شش فصل به طول انجامید و الهام بخش عروسی های موضوعی، یک کتاب آشپزی، یک بازی واقعیت مجازی و یک باله بود.

استیون نایت که این سریال را ساخته و نوشته است، می‌گوید: «من او را در چند چیز دیده بودم، و وقتی شنیدیم که او علاقه‌مند است، گفتم، بله، وقتی او روی پرده است، همه به او نگاه می‌کنند.» به گفته او، مورفی “در کنترل آنچه در ذهن مخاطب می گذرد، درخشان است.” او افزود: بهترین بازیگران تدوینگر خودشان هستند و ادیتشان را پیش‌بینی می‌کنند که چگونه در موزاییک کار قرار می‌گیرند که بسیار سخت است و او می‌تواند این کار را انجام دهد.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما