چگونه ریپورتاژ آگهی بنویسیم؟

برای نوشتن ریپورتاژ آگهی بایستی از حیث تبلیغات خارج شده و تنها اطلاعات سودمندی در مورد مبحث اصلی به مخاطب عرضه کنید. این تمایز نه تنها برای مراعات موارد قانونی ، بلکه برای حفظ اعتبار رسانۀ شما حائز اهمیت است. تعداد کلمات متن شما باید استاندارد باشد نه خیلی کم نه خیلی طولانی. از کلمات کلیدی موردنظر سئو در متن خبری استفاده کنید و مهمترین واژهها را به وبسایت خود لینک دهید. ریپورتاژ آگهی­ها یکی از قوی ترین تکنیک های سئو و رتبه بندی در گوگل هستند. از طرفی متن ریپورتاژ آگهی شما با کلمات کلیدی هدف در نتایج گوگل رتبهی خوبی را کسب خواهد کرد. همانطور که از نام این روش بازاریابی پیداست، ریپورتاژ آگهی یک محتوای متن با فرمت گزارش یا خبر است که برای تحقق اهداف تجاری مورداستفاده قرار میگیرد. سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده ، تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

شما باید راه های ارتباطی با خود را نیز در حد معقولی در متن درج نمایید. اینکه چه وبسایتی را برای درج ریپورتاژ آگهی انتخاب کنیم بحثی میباشد که بستگی دارد هدف شما از درج آن ریپورتاژ آگهی چه میباشد ؟ اگر هدف اصلی شما برای رپرتاژ آگهی فقط افزایش رتبه گوگل میباشد بهتر است مقالات خود را در وبسایت های خبری و تفریحی درج نمایید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند. در مجلات و روزنامهها، رپرتاژ آگهی معمولاً بهصورت مقالهای بیطرف و داستان است. اگر به لینکهایی که در صفحات اول گوگل آمدهاند، مراجعه کنید، متوجه میشوید که این سایتها از سایتهای خبری بسیار معتبری لینک گرفتهاند. شما به لطف رپورتاژ می توانید تا مدت ها در صفحه اول گوگل ظاهر شوید و برند خود را به افراد بسیاری معرفی کنید. یه متنی توی سایت تریبون نوشته بودم که خودم تقریبا هر بار میخوام رپورتاژ بنویسم، میرم یه دور دیگه میخونم. ریپورتاژ آگهی در اصل یک تبلیغ غیر مستقیم و مقاله ای است که با رعایت اصولی خاص نوشته شده و شما و حرفه تان را در سایتی دیگر به روشی معرفی می کند و به سایت شما لینک می دهد.

مزیت رپورتاژ آگهی این است که محصول شما را بسیار بهتر و حرفه ای تر به مشتریان هدف معرفی می کند. سعی کنید مطالبی را بنویسید که کار شما و محصول شما را از محصولات دیگر شرکت ها متمایز می کند و یک ویژگی مثبت برای محصولتان تلقی می شود. چرا که ممکن است این کسب و کار ها نامعتبر باشند و بنابراین، قانون گوگل برای رپورتاژ این است که لینک های تبلیغاتی باید طوری در وب سایت قرار گیرند که به مخاطب اطلاع داده شود که متن تبلیغاتی است. هرکسی تقریبا هر نیاز و سوالی داشته باشد حتما به گوگل سری میزند و گوگل هم با فراهم آوردن نتایج مناسب و مطلوب اعتماد عموم مردم را به دست آورده است. با معرفی سایت و یا محصولات خود از طریق ریپورتاژ نویسی، مشتریهای واقعی بیشتری پیدا خواهید کرد و همچنین سئو سایتان را نیز تقویت میکنید. هر چه سایت معتبرتر باشد و لینک به سایت شما بدهد برای سئو سایت شما نیز بهتر است. احتمالا این سوال پیش آمده که چه وب سایت هایی برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟ هر چه سایت معتبرتر باشد بازدید بیشتری از مطلب شما می شود.

همان طور که درباره رتبه الکسا توضیح دادیم، بهتر بودن آن به معنی بازدید بالاتر است. در این صورت بازدید سایت شما افزایش خواهد داشت. تعداد 4 بک لینک در متن بکار ببرید. کلمات کلیدی را به دقت در متن به کار ببرید و از جمله بندی های مناسبی استفاده کنید. در سر دیگر طیف خدماتی هستند که به راحتی از بودجه بسیاری از کسب و کار های کوچک خارج هستند و پاسخ مطلوب و مناسبی هم برای خریداران خود دارند , برای مثال شما اگر ریپورتاژی از ده سایت برتر ایران دریافت کنید و مبلغ 20 میلیون تومان هم برای هرکدام بپردازید قاعدتا نتیجه می گیرید ! برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد نمایید. البته با لینک های متعددی که در رپورتاژ آگهی خود قرار می دهید کاربرها به سمت شما هدایت شده و به تمامی راه های ارتباط با شما، اعم از شماره تلفن ها، ایمیل ها، شبکه های مجازی و…

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما