قیمت و خرید دیزل ژنراتور C550D5 کامینزپاور + مشخصات فنی پارسیان دیزل

یا بالعکس دیزل ژنراتور با توان بالا در تولید بار الکتریکی برای مصارف خانگی با وسعت کم مناسب نیست. به همین علت تولیدکنندگان انواع دیزل ژنراتور مختلف در توان های متنوع را تولید می کنند تا بتوان از هریک از آن ها در شرایط و مکان های مناسب استفاده کرد.

دستگاه‌ های دیزل ژنراتور با توان مصرفی یکسان، می‌توانند به سبب تفاوت برند موتور دیزل و سطح کیفی ژنراتور و کنترلر، از نوسان قیمتی بالایی برخوردار شوند. سه عامل بیان شده، تأثیر بالایی در تعیین قیمت و کیفیت دیزل ژنراتور دارند.

برند درجه یک موتور و استفاده درست از ژنراتور جهت عدم سایش آن، عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. ژنراتور دیزلی همانند سایر مدل‌ ها، دارای انواعی است که هر یک مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. خرید ژنراتور از سازمان معتبر به شما این امکان را می‌دهد که صاحب ژنراتور گازوئیلی سالمی شوید.

این موارد منجر به پررنگ تر شدن نقش دیزل ژنراتور ها در صنعت فناوری اطلاعات گشته است. از آب گاهی اوقات به عنوان مایع خنک کننده برای دیزل ژنراتور استفاده می شود.

  • دیزل ژنراتور ها که از ترکیب موتور دیزل، ژنراتور الکتریکی (مولد) و بخش های دیگر ساخته شده اند، ابزاری هستند برای تامین برق در شرایط مختلف.
  • از جمله این مکان ها می توان به نمایشگاه ها، اردوگاه ها و کمپ ها اشاره کرد.
  • اگر تصمیم به خرید دیزل ژنراتور دارید بهتر است پیش از هرگونه اقدامی برای خرید، کمی درخصوص سازندگان و برندهای مختلف این محصول اطلاعات کسب کنید.
  • شرکت‌های سازنده بر طبق توافق جهانی برای هر ژنراتور رتبه‌ای قائل می‌شوند.
  • یک دیزل ژنراتور بسته به کاربرد مورد نیاز
    برای تامین برق دارای طیف وسیعی از حالت‌های عملکردی است.

ژنراتورها براساس برنامه دارای رتبه بندی مختلف هستند ، چهار رتبه بندی اصلی وجود دارد. بعد از موتور دیزل، ژنراتور مهمترین تاثیر را بر کیفیت و قیمت دستگاه دارد.

راه‌اندازی، آموزش و نگهداری دیزل ژنراتور

با اینکه دیزل ژنراتور پایه به صورت دائم کار نمی کند، اما در مقایسه با دیزل ژنراتور اضطراری مدت زمان بیشتری فعال و روشن است. دیزل ژنراتور پرکینز اولین موتور دیزل با دور بسیار بالا توسط شرکت پرکینز ساخته شد. این شرکت طی شش دوره رکورددار ساخت سریع ترین موتورهای دیزل است و همین امر موجب شهرت دیزل ژنراتور پرکینز شد.

این امر به دلیل افزایش قطعات استفاده شده در تابلو کنترل های فوق میباشد. گران قیمت ترین دیزل های مطرح جهان و موجود در بازار ایران را می توان پرکینز انگلستان ، کامینز انگلستان (آمریکا) و ولوو سوئد دانست. همانگونه که اطلاع دارید دیزل ولوو تنها در بازه 100 تا 700 کیلو ولت آمپر تولید میگردد.

ممکن است برای شارژ منابع انرژی جایگزین
مانند بانک های باتری، به منظور کاهش زمان کلی کار و مصرف سوخت استفاده شود. دیزل ژنراتورها با توجه با برند، رنج توان یا کاربرد آن می توانند شکل و ظاهری متفاوتی داشته باشند اما به طور پیش فرض از یک پیکربندی واحد تشکیل شده اند که اصلی ترین بخش های آن موتور و ژنراتور آن می باشند. ساخت موتور دیزل برای استفاده در دیزل ژنراتور بنز از دیگر فعالیت‌های این شرکت به شمار می‌آید.

این معمولاً شامل یک دوره کوتاه بدون برق است، مگر اینکه پشتیبان گیری کوتاه
مدت در دسترس باشد، مانند یک سیستم UPS. یک دیزل ژنراتور بسته به کاربرد مورد نیاز
برای تامین برق دارای طیف وسیعی از حالت‌های عملکردی است. این حالت های عملیاتی را
می توان به طور کلی تعریف کرد، اما می توان سناریوهایی را نیز داشت که ترکیبی از این
حالت ها هستند. همچنین بهتر است که هر زمان که یک رویداد آب و هوایی مهم وجود دارد، تعمیر و نگهداری انجام شود.

این به تولید کننده بستگی دارد ، اما مهمترین موردی که باید به طور معمول سرویس شود موتور است. موتورها به طور معمول پس از 250 یا 500 ساعت نیاز به سرویس دارند ، اما فاصله سرویس توسط سازنده موتور مشخص می شود.

دیزل ژنراتور

محصولات تولید شده توسط شرکت بادوین در کشور چین ساخته می شوند و افراد زیادی در منطقه خاورمیانه و دیگر کشورهای جهان با دیزل ژنراتورهای تولید شده توسط این شرکت آشنا هستند. کیفیت بالای موجود در دیزل ژنراتور های بادوین باعث شده است بسیاری از مشتریان نسبت به واردات آن اقدام نمایند. نگه داشتن دمای موتور در حالت تعادل  بسیار مهم است و باعث می شود موتور دستگاه بتواند با حداکثر توان به کار خود ادامه دهد. فشاری که توسط روغن به موتور وارد می شود باید در حد متعادل قرار داشته باشد تا موجب بروز اختلال در عملیات موتور نگردد.

نصب صحیح و درست دیزل ژنراتور، یکی از مهم ترین موارد در میزان بهره وری و عملکرد ژنراتور گازوئیلی می باشد. رعایت اقدامات ایمنی و کنترل اتصالات، نقش حیاتی در راه اندازی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد.

دیزل ژنراتور استندبای (Standby Diesel Generator) هنگام قطع شدن برق شهری به صورت خودکار اقدام به تامین برق می کند. این مدل از دستگاه امکان دارد فقط تعداد دفعات محدودی در ماه استفاده شود. برق پشتیبان معمولاً در شرایط اضطراری مانند هنگام قطع برق استفاده می شود. این دستگاه ها راه حل ایده آل در این مواقع هستند و برای داشتن منبع تغذیه مداوم قابل اعتماد دیگر به عنوان برق، بیشترین استفاده برای حفظ انرژی در هنگام قطع برق و آزمایش و نگهداری منظم می باشند.

حرکت آهنرباها در سراسر سیم کشی چیزی است که در پایان الکتریسیته تولید می‌کند. قوانین محیط زیست ، پروانه های ساختمانی و مدت زمان استفاده از ژنراتور به طور قابل توجهی توسط نهادهای محلی متفاوت است. کشورها دارای نهادهای نظارتی مشابهی هستند که محدودیتهایی را در تولید گازهای گلخانه ای تعیین می کنند.

بزرگترین لاستیک برای کامیون عظیم با موتور دیزل بیش از 2،500 اسب بخار قادر به هولنج بیش از 300 تن در هر بار است. عوامل مختلفی که می تواند منجر به افزایش یا کاهش مقدار سوخت مصرفی شود.

زیرا این دستگاه‌ها در توان‌ها، ابعاد و اندازه‌های مختلف، برندهای معتبر و قطعات و لوازم جانبی متنوع، قیمت دیزل ژنراتور خانگی ارائه می‌شوند. علاوه بر این به صورت کاملاً اصلی و با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند.

از طرف دیگر، کوپله کردن سفارشی، امکان افزودن تجهیزات جداگانه به ژنراتور با هدف تامین نیاز شما و یا بی صدا کردن آن توسط پوشش عایق صوتی را نیز فراهم خواهد کرد. برای استفاده از این آپشن‎‌ها که با مجوز ساخت و کوپله دیزل ژنراتور همراه است، می‌توانید از خدمات مجموعه “آبیاران” استفاده کنید. به هم وصل شدن یک موتور با آلترناتور در اصطلاح کوپلینگ یا کوپله ژنراتور نامیده می‌شود.

همچنین برخی فیلترهای سوخت وجود دارد و شاید یک جداکننده آب از آسیب رساندن سوخت بی کیفیت به موتور دیزل شما جلوگیری کند. استفاده دیزل ژنراتور در بسیاری مشاغل متفاوت در سراسر جهان می باشد.

همچنین ممکن است با یک پنل ATS برای کارکرد خودکار برق شبکه استفاده شود. صرفاً بررسی ولتاژ خروجی باتری ها در توانایی آن ها جهت ارائه توان راه اندازی کافی نیست. با افزایش سن باتری ها، مقاومت داخلی آن ها در برابر جریان، بالا می رود و تنها اندازه گیری دقیق ولتاژ ترمینال باید تحت بار انجام شود. در برخی از ژنراتورها، هر بار که آلترناتور راه اندازی می شود، این آزمایش نشان دهنده به طور خودکار انجام می شود.

دیزل ژنراتور بادوین 110kva الی 120kva کاوا مدل 4M11G120/5 با ژنراتور طرح استمفورد FLD

خرید دیزل ژنراتور دائم کار به صرفه‌تر و کارآمدتر نسبت به سایر ژنراتور گازوئیلی‌ها برای مصرف کننده خواهد بود. دیزل ژنراتور از موتور دیزل، آلترناتور (ژنراتور)، سیستم سوخت رسانی، سیستم خنک کاری ،سیستم تنظیم ولتاژ، سیستم کنترل بعنوان اجزاء اصلی تشکیل شده است. همچنین، دیزل ژنراتور ممکن است مجهز به قطعات و اجزای انتخابی دیگری مانند سیستم تابلو ATS، سیستم تابلو سنکرون، سیستم کانوپی صداگیری و سیستم اگزوز سوپر سایلنت باشد.

در واحدهای کوچک و قابل حمل، این مخزن ممکن است در داخل محفظه ژنراتور باشد، یا برای واحدهای بزرگ‌تر، در یک ساختار خارجی جداگانه و دائمی نصب شود. سایر قسمت‌های سیستم سوخت شامل لوله‌کشی برای رساندن سوخت به موتور، پمپ، فیلتر و لوله یا شیر تهویه مخزن سوخت است که از فشار بیش از حد یا خلاء داخل مخزن جلوگیری می‌کند. همچنین یک اتصال سرریز وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که در صورت پر شدن مخزن، سوخت روی سطح موتور یا آلترناتور پاشیده نمی‌شود.

چنانچه یک ژنراتور زیر بار کمتر از 30 درصد برود می تواند انباشت خیس ایجاد کند. در واقع انباشت رطوبت از نوعی روغن سیاه است که می تواند از اتصالات اگزوز نشت کند، زیرا موتور به حداقل فشار و دمای عملکرد خود نرسیده است. عملیات استخراج از معادن زیرزمینی در تجهیزات دیزل خلاصه می شود، از جمله تجهیزات استخراج مواد و کامیون بار می باشد.

در صورتی که به هر دلیلی به برق شهری دسترسی نداشته باشید، می توانید از انواع دیزل ژنراتور استفاده کنید. دیزل ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند و می توان از آن ها هم در مصارف خانگی و هم در کارخانجات صنعتی به خوبی استفاده کرد. با توجه به ضرورت استفاده از دیزل ژنراتور در صنایع، روش های نگهداری از آن و جلوگیری از خرابی دستگاه، اهمیت زیادی پیدا می کند. ما قصد داریم در این مطلب با چند مورد از خرابی های رایج در دیزل ژنراتور آشنا شده و هر یک را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

برای اینکه بتوانید از کاهش سطح عملکرد باتری دستگاه جلوگیری کنید، بهتر است در زمان خرید، اطلاعات مربوط به باتری را که در کاتالوگ دستگاه درج شده به دقت مطالعه کنید. با آگاهی از عمر مفید باتری می توانید اقدامات مناسب را در زمان مناسب انجام داده و از خرابی دستگاه نیز جلوگیری کنید. نظارت و بررسی بر روی عملکرد باتری دیزل ژنراتور باعث می شود تا بتوانید قبل از، از کار افتادن باتری آن را تعویض کرده و باتری جدیدی را جایگزین کنید. سعی کنید همیشه پیش از روشن کردن دیزل ژنراتور، اتصالات آن، سلامت کابل ها، شارژرها و شرایط باتری را چک کنید.

  • برآورد اندازه مناسب دیزل ژنراتورها برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان بسیار مهم است.
  • این یک کلید مکانیکی است که اتصال ژنراتور به بار را همزمان با منبع تغذیه شبکه متوقف می‌کند.
  • برای نصب دستگاه دیزل ژنراتور، انتخاب محل مناسب، طراحی اتاق دیزل ژنراتور، اعمال سیم کشی و نصب اصولی اگزوز، از موارد مهم جهت نصب دستگاه می‌باشند.
  • روش دیگر برای دسته بندی موتورهای موجود در دیزل های ژنراتوری بر اساس نوع برق خروجی از آنها می باشد.
  • اگر تمایل به استفاده از دیزل ژنراتور خانگی دارید، می بایست ژنراتور برق تک فاز و اگر تمایل به خرید دیزل ژنراتور صنعتی دارید می بایست ژنراتور برق سه فاز تهیه کنید.

در این فیلتر ها، سوخت پس از ورود به داخل و بالای محفظه فیلتر، وارد آن شده و از سوراخ و منافذ ریز روی کاغذ عبور می کند. ناخالصی های سوخت چون بزرگتر از سوراخ های کاغذ هستند روی آن گیر کرده و سوخت که دارای مولکول های ریزتری است از داخل منافذ عبور می کنند. سوخت های عبوری وارد قسمت پایین فیلتر شده و از طریق استوانه مرکزی فیلتر به سمت بالای آن و دریچه خروجی حرکت می کنند. عمل احتراق در موتورهای دیزل به واسطه پاشش گازوئیل داغ بر روی توده هوای فشرده شده صورت می گیرد.

دیزل ژنراتور

عوامل و مشکلاتی همچون خراب شدن درجه باک سوخت، لرزه گیرها، شل شدگی پیچ‌های کوپلینگ سبب از کار افتادن ژنراتور گازوئیلی می‌شوند. کنترل تنها شامل موارد قبلی نیست و بلکه علاوه بر آن‌ها، باید نشت روغن، سوخت و…

اندازه گیری توسط ویژگی های الکترونیک مدرن، به ویژه بارهای غیر خطی پیچیده است.

در این‌جا کافی است بدانیم که کار رگولاتور تنظیم ولتاژ خروجی در یک مقدار مناسب و استاندارد است. این بخش، انرژی مکانیکی حاصل از چرخش محور را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.

دیزل ژنراتور

موتور‌های دیزلی با عمل احتراق ایمن، بسیار کاربردی‌تر از موتور‌های گازی و… لذا در بیمارستان برای تأمین برق اضطراری جهت تداوم کارکرد دستگاه‌های درمانی و سنجش، می‌توانند به عنوان ایمن‌ترین دستگاه دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار بگیرند. محصولات آکسا در توان‌های متعدد و مجهز به موتورهای کامینز، پرکینز، میتسوبیشی، ولوو پنتا، هیوندا دوسان و آلترناتور های برند مکالتی و استمفرد تنوع بسیار بالایی در توان خروجی پروژه شما عرضه میکند.

همچنین دیزل ژنراتور C550D5 تنفس بدون سرویس میل لنگ با راندمان مایع 99٪ را عرضه کرده است. علاوه بر این، افزایش بهره وری سوخت به دلیل بهینه سازی توربو شارژر، میل بادامک و انژکتورهای سوخت در این محصول ایجاد شده است. این نوع دیزل ژنراتور دارای آمپر 42 کیلوولتی با جا به جایی 13 لیتر است، همچنین در این دیزل ژنراتور از موتور QSZ13 استفاده شده که جز موتورهای بسیار قابل اعتماد و با عملکرد بسیار قوی است.

در واقع برق و انرژی الکتریکی را می توان جزء جدایی ناپذیر از زندگی به شمار آورد که گستره وسیعی از کاربردها را شامل می شود.

دیزل ژنراتور

قانون کلی ژنراتور دیزلی این است که به ازای هر کیلووات ساعتی که انرژی تولید شده، 0.4 لیتر گازوئیل مصرف خواهد شد. پس این دیزل ژنراتور نوعی موتور احتراق داخلی به شمار می‌رود که به ازای تولید برق، سوخت مصرف می‌کند. دیزل ژنراتور یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در صنایع است که از آن استفاده های مختلفی می شود. مهم ترین کاربرد این دستگاه که عموم مردم نیز با آن آشنایی نسبی دارند، کاربرد در تولید برق اضطراری است.

در چنین حالتی، بر اساس استاندارد رتبه‌بندی، این ژنراتور در حالت جایگزین رتبه بهتری نسبت به حالت مولد اصلی شبکه خواهد داشت. معمولاً موتورهایی که از طرح صافی خشک در آن ها استفاده شده است  دارای هشدار دهنده هایی هستند که گرفتگی صافی را به اطلاع مصرف کننده می رسانند و به این ترتیب فرد را ملزم به تعویض فیلتر می کند. قیمت این محصول با توجه به نوع موتور و ژنراتور آن و نوع کوپله و تجهیزات آن متفاوت هست، که در ادامه قیمت انواع این محصول شرح داده می شود. این دستگاه از زمان اختراع تاکنون همواره از پرکاربرد ترین دستگاه ها در صنایع مختلف بوده است.

ژنراتور را به عنوان برق اضطراری می خواهید یا ژنراتور دائم به کار می خواهید.

موتورها معمولاً بعد
از 250 یا 500 ساعت نیاز به سرویس دارند، اما فاصله سرویس توسط مدل موتور تعیین می
شود. با این حال، هر رهبر تجاری باید بداند که دیزل ژنراتورها دارای اشکالاتی نیز هستند.در اینجا، ما مزایا و معایب استفاده از دیزل ژنراتور صنعتی را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید آگاهانه برای شرکت خود تصمیم بگیرید. دیزل ژنراتور بنز (Benz) با سرمایه گزاری مشترک بین ایران آلمان می باشد.که تحت لیسانس دایملر بنز آلمان است و جزو برترین تولید کننده موتور های دیزل در خاورمیانه هستند.

کیفیت و امکانات بیشتر مساوی است با هزینه بیشتر، اما گاهی هزینه بیشتر در خرید دستگاهی با امکانات کنترل انرژی بیشتر هزینه های جانبی و خرده هرینه هایی که صرف هدررفت انرژی می شود را ناپدید می کند.

یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتورهای دیزل تعداد بیشتر تامین کننده‌های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده‌تر آن است. دیزل ژنراتور دویتس (DEUTZ) یکی از مشهورترین و قابل قبول ترین موتورهای جهان و ساخت کشور آلمان است.

این دیزل ژنراتور با بهره‌گیری از سری موتورهای سری (100G) توانسته است بالاترین توان انتقال انرژی الکتریکی در صنعت را ارائه دهد. فناوری محصولات دیزل این شرکت همانند محصولات پرکنیز بوده و همان توان و قدرت را دارا است.

استفاده از ژنراتور برق دیزلی ویژگی‌های بسیاری دربرداشته که با خرید آن خواهید توانست از آن‌ها برخوردار شوید. این ویژگی‌ها هر دیزلی را نسبت به سایر نوع‌ها متمایز می‌کند و به این روش افراد می‌توانند ژنراتور باکیفیتی را خریداری کنند. پس خرید ژنراتور دیزلی نگرانی شما را راجع به کمبود و نبود برق برطرف می‌سازد.

به عنوان مثال یک ژنراتور که توان تولید بار الکتریکی کمتری دارد، نمی تواند گزینه خوبی برای استفاده در کارخانجات صنعتی باشد.

آهنگ جدید

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما