عجب گلری بودی تو سید! (در برابر)

کد خبر : 1922719 |
03 اردیبهشت 1402 ساعت 12:10 |
66.2K بازدید |

16
نقطه نظر

رکوردار نائین بازی در دربی و نایتی کلینشیت با پیراهن استقلاد هلا دور از هیاهوی شهرافرد است.

عجب گلری بودی تو سید!  (در برابر)

به روگرش “ورزش سه”، حوروش در دربی‌ها همتش با تحمل، تنش و کُری تحمیل بود و ورودش به زمین با بنفست سکوهای دو ترف! از یک طرف تشویق آب و در طرف مقابل شعار پرسپولیس علیه آن و برای کاهش روحیه تا لحظه خروج این اتفاق افتاد و مسابقه ادامه داشت.

یکی از پرطرفدارترین بازیکنان تاریخ دربی که خاطره ای را برای تماشاگران دو تیم به ارمغان آورد و عملکردش در داخل دروازه استقلالی در تعداد زیادی از مسابقات با کارنامه خوب و پاکی بود.

سیدمهدی رحمتی در فجر اسپاس، سپاهان، میس کرمان و حتی این دیدار برخوردهای حساسی با پرسپولیس داشته است اما حضور او در دربی ها همیشه بازی را در کانون توجه قرار داده است و عملکرد او بیش از هر موضوع دیگری در چشم ها دیده می شود. و در اذهان هواداران دو تیم به خصوص استقلال آنها ثبت شده است.

رحمتی 15 بار مقابل پرسپولیس با تیم های مختلف کلین شیت کرده که 9 تای آن مربوط به دربی است.

از طرفی مهدی رحمتی هیچ وقت مقابل پرسپولیس پنالتی نگرفت و بهترین گل هم این است که چهار پنالتی از قرمزها زد تا علاوه بر کلین شیت، امتیاز ویژه ای به خودش بدهد.

گلر دوست داشتنی سابق آبی ها که در حال حاضر به عنوان مربی مشغول به کار است و مدیریت آلومینیوم اراک را برعهده دارد، علاوه بر دروازه بان بودن، در این فصل یک بار پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کرد و دو امتیاز مهم و ریاست را از این تیم گرفت. . نیز نادید نادید سرک‌پوشان به تحمیل جام دعلی نیمه نیمه تا نام و جادور داموریک کند کندی کندی بری آن تیم.

1855608
در این لحظه ریباند پس از تماشای مهدی رحمتی در دقیقه 90+2 دربی راهی لیگ ششم شد و ضربه را با موفقیت برگشت داد و در ریباند ولودیمیر پریوموف در موقعیت آفساید گل را به گل تبدیل کرد تا یک پاکی دیگر ثبت شود. ورق برای او در دربی.

عکس: امیرحسین خیرخوه

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما