ده دلیل که کارت ویزیت شما آن چیزی نیست که باید باشد

رزومه خود را در سایت های شغلی قرار ندهید و وضعیت کاریابی خود را در سایت های شبکه های اجتماعی تبلیغ نکنید. اگر در یک سایت شبکه اجتماعی مانند فیس بوک هستید، مطمئن شوید که تنظیمات امنیتی خود را روی "خصوصی" تنظیم کنید تا نمایه شما برای مشاهده توسط افرادی که به آنها متصل نیستید در دسترس نباشد. آخرین چیزی که می خواهید این است که سایت شما آماتور به نظر برسد. رد کردن گذشته ممکن است برای رسیدن به شغل مورد نظر شما ضروری باشد. حالا بیایید به تجارت فروش کالا برگردیم.

اگر در توییتر هستید یا یک وبلاگ شخصی دارید، از یک نام مستعار استفاده کنید تا کسانی که با شما تجارت می کنند (در حال حاضر یا در آینده) از هرگونه اظهارات جنجالی احتمالی شما محافظت شوند. در نظر بگیرید که کارت ویزیت شخصی خود یا یک کپی از رزومه خود را به آنها بدهید تا در صورت برخورد با شخصی که به دنبال نامزدی مانند شما است. احتمالاً در یک مصاحبه شغلی همان لباسی را که 10 سال پیش در یکی از آنها می پوشیدید، نپوشید، بنابراین از همان رزومه ای که در آن زمان استفاده می کردید، استفاده نکنید. هنگام ارائه چنین ایده هایی، فقط اطمینان حاصل کنید که هرگز از برند شرکت سوء استفاده نمی کنید یا اشتباه استفاده از یکی از محصولات یا شعارهای رقیب خود را مرتکب نمی شوید. یکی از راه ها خلاقیت در مورد محصول یا موضوع شرکت است. برخی از افراد می توانند EHIC جدید صادر شده در بریتانیا را دریافت کنند که برای بازدید از نروژ، ایسلند یا لیختن اشتاین معتبر است.

اغلب، این افراد برای شرکت‌ها کار می‌کنند تا نامزدهای برجسته‌ای را برای شغل بیاورند. دقیقاً زمانی که شروع به اسکان در خانه جدید خود می کنید، پس از حدود هفت تا 10 روز کاری پستی، نامه شما شروع به دریافت آدرس جدید می کند. می توانید این کار را با دانلود فرم 8822 از وب سایت آنها و ارسال آن به آدرس نشان داده شده انجام دهید. هنرمندان کلاهبرداری شغلی می توانند بسیاری از اطلاعاتی را که درباره شما دارند – از جمله آرزوهای شغلی شما، آدرس ایمیل و شماره تلفن منزل شما – از هر رزومه آنلاینی که ممکن است ارسال کرده باشید به دست آورند. شما باید ظرف یک یا دو هفته پس از ارسال رزومه یا درخواست خود مجدداً از طریق تلفن یا ایمیل با آنها تماس بگیرید. خوشبختانه، اکثر موتورهای جستجوی کار ویژگی های امنیتی مانند یک حساب ایمیل محرمانه را ارائه می دهند که از طریق آن یک شرکت می تواند با شما تماس بگیرد.

لوازم جانبی شایسته تخصص برای راه اندازی هر امپراتوری شرکت امروزی خواهد بود. این ویزا به عنوان ویزای بازدید کننده بلندمدت نیز در دسترس است، با این حال، شما می توانید هر بار حداکثر تا شش ماه اقامت داشته باشید. برای برخی از کشورها، قرعه کشی ویزای تنوع سهم عمده ای از تمام LPR های جدید را نشان می دهد. تمام ورزش های اصلی دانشگاه در محوطه دانشگاه انجام می شود: دارل کی. استادیوم رویال مموریال (به نام مربی افسانه‌ای فوتبال UT) میزبان فوتبال است، مرکز رویدادهای ویژه فرانک اروین برای بسکتبال استفاده می‌شود، و بیس‌بال در زمین رد و چارلین مک‌کامبز بازی می‌شود. مادربردهای افراطی: با قرار گرفتن در محدوده بیش از 200 دلار، این مادربردها دارای ویژگی های خاصی هستند که قیمت را افزایش می دهند. در بسیاری از موارد می‌توانید ترکیب‌های مادربرد و CPU را در این رنج قیمت پیدا کنید، که راه عالی دیگری برای ساخت یک ماشین ارزان قیمت یا یک کامپیوتر خانگی/دفتری ارزان قیمت است. این محدوده از 70 یورو تا 88.50 یورو بستگی به این دارد که آیا هنگام بازدید از فلورانس، نمایشگاه‌های موقتی در Uffizi یا Accademia وجود دارد و شامل هزینه‌های رزرو قبلی این دو موزه است. KnowRoaming: خود سیم کارت 9.99 دلار قیمت دارد.

شما باید علایق گیرنده را در کارت شخصی سازی شده درج کنید. درخواست برای حذف شرایط باید قبل از بررسی درخواست تابعیت جداگانه توسط USCIS بر اساس شایستگی خود مورد قضاوت قرار گیرد. فعالیت Naxalite باید از ایالات متحده 2013 مجوز دریافت کند) (en banc) (مطمئن است که LPR محکوم به جنایت تشدید نمی تواند اداره آمار کار USUS را به دست آورد. زمانی که کارفرما از اطلاعات نامطلوب در مورد یک استخدام احتمالی آگاه شود – درست یا غلط – – می تواند بر نحوه نگرش او به آن شخص تأثیر بگذارد با این حال، می توانید خودتان یکی را استخدام کنید تا به شما در یافتن شغل در صنعت خود کمک کند.

اگر تبلت دارید، آیا خودتان را روی کاناپه می‌خوابید، در سایت‌های خرده‌فروشی گشت می‌زنید و با چند ضربه تند وشدید زدن روی صفحه‌نمایش، پول در می‌آورید؟ Brex Treasury LLC ("Brex Treasury") یک شرکت وابسته به Brex و یکی از اعضای FINRA و SIPC است که Brex Cash را ارائه می دهد، حسابی که به مشتریان امکان می دهد موجودی های نقدی سرمایه گذاری نشده را در صندوق های مشترک بازار پول یا حساب های بانکی بیمه شده FDIC در Brex's جارو کنند. بانک های شریک، مانند بانک جی پی مورگان چیس، عضو FDIC. آنها منبع قابل اعتماد سرمایه هستند و می توانند برای خرید و فروش در هر نقطه استفاده شوند. اگر مقیم دائم یکی از موارد زیر هستید: ماساچوست، مین، نیوهمپشایر، رود آیلند یا ورمونت، می توانید برای ویزای فرانسه در مرکز جهانی VFS در بوستون درخواست دهید. داوری ویزای مهاجرت زمانی که NVC تشخیص دهد که ویزای مهاجرتی در دسترس است، پرونده می تواند مورد قضاوت قرار گیرد. در مورد رنگ ها، صفت (رژ) همیشه بعد از اسم (maison) می آید.

گیاهخواران: مرغ، تخم مرغ و بیکن را حذف کنید و آووکادوی اضافی بخواهید — عالی است و کارکنان در مورد درخواست های غذایی خاص بسیار مهربان هستند. فراموش نکنیم، در هنگام پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان و کارآفرینان، اینترنت نیز وجود دارد. و راه های بی شماری برای انجام این کار وجود دارد. تحلیلگران امنیتی همچنین هشدار می دهند که مطمئن شوید هر تراکنش از طریق یک URL که با https شروع می شود به جای http انجام می شود. تحلیلگران بازار پررونق فناوری NFC را پیش‌بینی می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنند که تعداد پرداخت‌های الکترونیکی سلولی سالانه تا سال 2013 پنج برابر خواهد شد و کاربران تلفن همراه سالانه بیش از 300 میلیارد دلار در سراسر جهان برای کالاهای دیجیتال (مانند موسیقی، بلیط و بازی) و فیزیکی هزینه می‌کنند. کالاها (مانند هدیه و کتاب).

حمل و نقل برای لندن (TfL) استفاده از Oyster Card را تشویق می کند، یک کارت هوشمند پلاستیکی که می تواند با انواع مختلف بلیط "شارژ" شود. کارت‌های دایره‌ای با قطرهای استاندارد 3 اینچ و 2 اینچ عرضه می‌شوند، و بسته به نوع کارتی که دریافت می‌کنید، می‌توانند به عنوان زیر لیوانی عالی دو برابر شوند! شما به احتمال زیاد این کلیشه را شنیده اید: "این چیزی نیست که شما می دانید، این چیزی است که شما می شناسید." خوب، وقتی به دنبال شغل جدیدی هستید، آنچه می‌دانید بسیار مهم است، اما چه کسی را می‌شناسید – یا چه کسی را می‌شناسید – می‌تواند به همان اندازه مهم باشد، اگر نه بیشتر. من Zazzle را به هر کسی که می خواهد یک کارت ویزیت منحصر به فرد و به یاد ماندنی که از بقیه متمایز باشد توصیه می کنم. اگر یک برنامه کامل را ارسال کنید، ما به سرعت با آن برخورد خواهیم کرد و اگر کارتی را دریافت کنید، ظرف 15 روز کاری آن را دریافت خواهید کرد.

گرین، دیوید. "چگونه پیگیری برای دریافت آن مصاحبه شغلی ویژه." JobBank ایالات متحده آمریکا. برای راهنمای ما در مورد رویدادها و جاذبه های خاص آستین به خواندن ادامه دهید. برای اطلاعات مفیدتر در مورد نحوه بازاریابی خود به خواندن ادامه دهید. به خواندن ادامه دهید تا شکار استخدام خود را فراتر از تبلیغات مورد نیاز کمک کنید. اکثر کارشناسان بر این باورند که تعداد کمی از فرصت های شغلی از طریق آگهی های طبقه بندی شده تبلیغ می شوند، بنابراین اگر تمام امیدهای شغلی خود را به چند آگهی هفتگی درخواست کمک در منطقه خود بسته اید، ممکن است مدتی به جستجو بپردازید. به آگهی‌های طبقه‌بندی شده در روزنامه شهر خود مراجعه می‌کنید، روی چند احتمال حلقه می‌زنید، سپس شخصاً برای پر کردن درخواست‌ها به هر یک از آنها نشان می‌دهید. اگر شغل مورد نظر خود را پیدا نکردید، ببینید چه کسی دپارتمانی را که می‌خواهید در آن کار کنید اداره می‌کند، سپس رزومه خود را مستقیماً برای آن شخص ارسال کنید. علاوه بر جستجوی شغل در این سایت‌ها، اغلب می‌توانید رزومه خود را نیز در آن‌ها ارسال کنید. راه دیگری که می توانید مشاغل در صنعت خود را هدف قرار دهید، بازدید از وب سایت های شرکتی شرکت هایی است که در صنعت خود به آنها علاقه مند هستید.

معلوم شد که جیمز ون پرنیس و جین گودریچ در حال بازدید از کارخانه کاغذ خود بودند و تصمیم گرفتند در راه بازگشت به فرودگاه از تعدادی از مشتریان خود دیدن کنند. آقا یا خانم قبل از اینکه به منزل خود مراجعه کنند، ابتدا با خدمتکار کارت ویزیت می فرستادند و منتظر می ماندند تا طرف مقابل با ارسال کارت ویزیت خود اعلام کند که ملاقات شخصی ناخواسته نخواهد بود. آیا به یاد دارید که در نوجوانی به دنبال اولین شغل خود بودید؟ "چاپ میوه و سبزیجات." پالت اول سه مرورگر اینترنت اصلی که اکنون در دسترس هستند — Opera ، Internet Explorer و Mozilla Firefox — هر کدام دارای اقدامات امنیتی مانند اتصالات رمزگذاری شده یا هشدارهایی هستند که وقتی یک وب سایت ناامن به نظر می رسد.

با این وجود، اکنون معمولاً مشاغل کارت اعتباری وجود دارند که این نوع کارت ها را همراه با رتبه اعتباری پایین به افراد ارائه می دهند تا به آنها در بازسازی اعتبار خود کمک کنند. اکنون بسیاری از شرکت‌ها از نرم‌افزاری استفاده می‌کنند که رزومه‌ها را برای کلمات کلیدی خاص با مدارکی که به دنبال آن هستند جستجو می‌کند. موتورهای جستجو را مدیریت کنید. در آنجا، موتور جستجوی پیش‌فرض خود را خواهید دید (هنگامی که Chrome هر زمان که درخواستی را در omnibox تایپ می‌کنید از آن استفاده می‌کند) و سایر سایت‌هایی که از قبل برای جستجوهای سریع در دسترس هستند. با هر کامپیوتری که می‌سازید، دانستن نوع ماشینی که می‌خواهید بسازید می‌تواند واقعاً به تصمیم‌گیری کمک کند. با هر مسابقه احتمالی، می خواهید آنها را با توانایی های خود تحت تأثیر قرار دهید و با تماس با آنها به آنها نشان دهید که علاقه مند هستید. این کار به کارفرمایان بالقوه یک مکان یک مرحله ای را ارائه می دهد تا همه چیز را در مورد شما یاد بگیرند که در غیر این صورت مجبور به درخواست و بررسی آنها می شوند: مراجع، دستاوردها، نمونه کارها و موارد دیگر. اما به یاد داشته باشید، شما کارفرمایان بالقوه را در بحث صحبت کردن جلب می کنید. صدها مادربرد برای انتخاب وجود دارد و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مادربردهای سطح بالا: اگر در حال ساخت یک ماشین بازی قدرتمند یا ایستگاه کاری ویدیویی هستید، این مادربردها سرعت مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند. یک راه آسان برای فکر کردن به مادربردها، تقسیم آنها به چند دسته است. در عوض، همیشه این کار را به گونه‌ای انجام دهید که ویژگی‌هایی را که می‌توانید به شغل جدید خود بیاورید، برجسته کنید. کنار آمدن با طرد شدن شغل سرگرم کننده نیست، اما فوق العاده مفید است. ثانیاً، رد شدن به شما فرصتی می دهد تا جستجوی شغل خود را دوباره ارزیابی کنید. یک جستجوی ساده انجام دهید که یک کارفرمای احتمالی ممکن است انجام دهد و ببینید چه چیزی ظاهر می شود. اما چیزی که نمی بینید این است که وام دهنده با دست دراز در کنار شما ایستاده و 147 دلار اضافی به عنوان هزینه بهره می خواهد. اظهارات اخیر وام دهنده خود و همچنین مدرک کار، مانند یک خرده هزینه را آماده کنید. هنگامی که شروع به جستجوی شغل می کنید، با دوستان و متخصصان مورد اعتماد در زمینه خود تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که در حال شکار هستید. به این ترتیب نه تنها می توانید با دوستان و همکاران، بلکه با همکاران سابق، کارفرمایان محلی و دوستان دوستان نیز ارتباط برقرار کنید. اگرچه فکر کردن به بدترین حالت خوشایند نیست، اما بهتر است خود را برای آن آماده کنید تا دوستان و خانواده تان زیر بار مشکلات مالی و حقوقی نشوند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کارت ویزیت کابینت سازی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما