دستور پخت کیک سیب روسی

فراروـ کیک ها اعم از دسر و عصرانه در همه جای دنیا خوشمزه و لذیذ هستند و در انواع میوه، خامه، شکلات، پنیر و … درست می شوند تا هر طرفدار خودش را داشته باشد. کیک سیب که به زبان روسی معروف است یکی از انواع کیک میوه ای است که برای تهیه کیک سیب از آن استفاده می شود. این کیک دارای عطر و طعم سیب و دارچین است و می تواند عصرانه با چای گل رز سرد خوشمزه شود. در بردا آن تبدل ترز به روسی سبیب کیک روسی همر ب نکتا محمول و فوت‌های به کیک در منزل تقدیم به شما مدلونی کرمی شد.

ماдает размещения брай программе кек сиб росси

ارد سفید قنادی: 180 گرم
تخم مرغ: 2 عدد
شکر: 80 گرم
شیر: 125 گرم
کره: 30 گرم
بکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
وانیل: 1 قاشق چایخوری
پودر دارچین: בה מיען נים
سیب: 2 عدد
प्रक बादम: भह कुद्या विश्व

نکات مهم برای تهیه کیک در خانه

کیک روسی

1- برای تهیه کیک، مواد اولیه را تا دمای محیط گرم کنید. پس سعی کنید حداقل نیم ساعت قبل از شروع همه مواد را از یخچال خارج کنید و اجازه دهید دمای محیط به آنها برسد. همچنین برای پخت، آرد و مواد خشک مانند پودر کاکائو باید 3 بار اضافه شود. این کار باعث آب شدن و نرم شدن نان می شود و در نتیجه کیک بوفه بهتر می شود.

۲- کیکی بدون تمایر فر در بیک کیک کامی کے کیں درد. وقتی قالب را در فر می گذارید باید دقیقاً در همان دمایی باشد که در دستور گفته شده است. معمولا دمای فر و زمان پخت در فرهای مختلف متفاوت است. به عنوان مثال اگر دمای 175 درجه برای مدت 45 دقیقه در دستور پخت مشخص شده باشد، ممکن است در فر شما با این دما و مدت زمان نتیجه مطلوب حاصل نشود و این مشکل به این دلیل است که فر شما این کار را نکرده است. رسیدن به دمای مشخص شده یعنی شما فر را روی تره 175 قرده‌اید; اما در رقائة تحميل فر شما 175 نيست و ممزيد است كمتر ايا از اين دما بوده است.

کسانی که قبلا شیرینی و کیک پخته اند، معمولا بدون نگرانی از آنها استفاده می کنند. مثلاً می دانند که اگر در دستور پختی که در فری که استفاده می کنند، دمای 175 درجه ذکر شده باشد، دما 185 درجه می شود. اغر زیاد با فر کار نکیلید و پختن فرتان را نیمی، بهترین راه برای تهیه دماسنج فر است. هماتور ک گفتیم، تمای بیش تر فرها کیںین نیست. از دماسنج فر خداس ساده است و باید آن را به تکاک فروزان کیندین.

به آين تحميل به هدا هدا به هذا تعريف مي شود كه در دستوري كه براسي فركي است. اگر از گاز استفاده می کنید و اجاق گاز ندارید، دما را روی 10 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. آرامی که کے می‌شود، باز هم به فر شما می‌شود و باید قلق فر دست‌تان بیاد. با чанд бара печать кардный дма в медд заман пухт часть шод.

3- سعی کنید ترازوی دیجیتال و ترازو پخت استاندارد تهیه کنید. زیرا در تهیه کیک و شیرینی اندازه دقیق مواد اولیه بسیار مهم است. اندازه گیری دیجیتال دقیق تر است. کهیلی از عنده کے ساحیہ اے از پیمنه ها را نمی‌دانند. پس اگر قصد خرید ترازو دیجیتالی را دارید حتما باید ترازو دیجیتال تهیه کنید.

کیک سیب

اگر می خواهید با پیمانه اندازه بگیرید، قبل از اندازه گیری با قاشق، مواد خشک مانند آرد و پودر کاکائو را اندازه بگیرید. تون این مادوات بید از میدیمیدو ژاتو شرکت پیدان می‌کراندنت. نکته مهم دیگری که در مراحل اندازه گیری باید رعایت شود این است که مواد را با قاشق داخل پیمانه بریزید و پیمانه را داخل ظرف حاوی مواد قرار ندهید. כון דר אינ האלטת שעטהה קיקין נימישונד. وقتی مواد داخل ظرف ریخته می شود نباید با فنجان پوشانده شود.

4- همیشه همزمان با تخم مرغ چند بار همزن را خاموش کنید و کناره های ظرف را با قاشق تمیز کنید و در ظرف بریزید تا ذرات تخم مرغ به کیک نزدیک نشود در غیر این صورت اگر از وانیل استفاده کنید. یا اسانس , баз кек бой цьм мургг ми‌гирд. کهیلی از فیکر می‌کندن که وانیل و تومه دینها بد تکمرگ را از بین می‌برد. بیدیکه این فیکر روگاس است. آن چه بوی بد تخم مرگ را از بین میبرد، درست هم زدن تھم مرک است سپس این مرحله را کامل کنید.

5- در انتخاب کیک دقت کنید. اگر قالب در مقایسه با مواد کوچک یا بزرگ باشد، نتیجه لازم نیست. অন্তে বিড্ড্যালি ক্যান ক্র্ধ্দ ক্র্তি ক্র্তি ক্যান ক্র্য ক্র ক্র ক্রি ক্র ক্র ক্র ক্র্তে ক্র্য়্ত. البته همه اینها نیاز به فیلمها دارد. شاید نوار ол онлайн нашивед ке че чамели پروژهы аст. باید کندبار کیک کیکید کند تا کشم شما را به کاهه کند کند و کو کے کے.

قالب کیک

۶- محمول دیگر در بخت کیک کیک کامل است. مدل های متنوع و گران قیمتی در بازار موجود است. هنگامی که به دنبال خرید کولم هستید، قادر خواهید بود به تنوع بازی دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین قالب ها برای تهیه انواع کیک نسبت به سایر قالب ها قیمت مناسبی دارد. قالب های گالوانیزه معمولا در اشکال و اندازه های مختلف موجود می باشند.

7- یک نکته بسیار مهم که در پخت انواع کیک باید رعایت شود این است که قبل از 30 دقیقه در فر را باز نکنید. אגר אינ קאר טומע דידים، טעמא זהמאטאן הדר מירוד، זירא דר איעומינ שומיר

8- در نهایت سعی کنید از مواد اولیه مرغ در کیک ها و شیرینی های پخته شده استفاده کنید. اغر ماداد شما مرگوب نادیدی، به هیک تطریف تشوهدی نیمی‌گیرید. به تعلیم کے ہے ہے ہے ہے ہے کے کے کردہ اما درنهایت کیک شما سفت شده است Ин амр ми​​тование бех ин дливе бехад чех оз ард моргуб не ужейте.

دستور پخت کیک سیب روسی

کیک سیب روسی

۱ ـ برای کار ابتدا آرد و بیکینگ پودر را با هم براک و سهر کندی مخلوط کنید.

2 تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی بریزید و وانیل و شکر را اضافه کنید. حالا با همزن برقی به مدت 5 دقیقه تخم مرغ و وانیل و شکر را با هم مخلوط کنید تا کرم رنگ و کشدار شود.

3) خامه ای را که نیم ساعت پیش از یخچال درآورده اید و کاملاً نرم است را اضافه کنید، شیر را به مواد بالا اضافه کنید و 3 ثانیه دیگر همزن برقی را بزنید. প্প্শা ম্জ্ন র ক্ম্তা কিন কান ক্র্যা

4 ـ در این مرحله آرد و بکینگ پودر را کمی با هم مخلوط کرده و در دو مرحله مواد کیک را اضافه کرده و در یک جهت با لیسک مخلوط کنید تا آرد کاملا شل شود و گلوله نشود.

5- سطح قالب را با کاغذ روغنی بپوشانید و دیواره های قالب را با خامه سرد چرب کنید و مقداری آرد بپاشید. حالا کیک را داخل قالب بریزید. بشید سیبـها را به شروت حلکای‌ا هلالی و کیلی نکلیک بکینید و روی کیک و دورتادور کلینید. ה بلکه ו ו ש ב שד ר ברש˙ ברש³ סיב בפ ק ק ק ק ק ב ב ב ב שד ר ר ר רי ברשי ברשי ברשי סיס. کیک را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید تا به مدت 35 تا 40 دقیقه از قبل گرم شود. بعد از پخت کیک، کیک را از فر خارج کرده و بگذارید کاملا خنک شود. سپس کیک را بیرون بیاورید. برای تزیین روی کیک کمی پودر درچین بپاشید. نوش جان

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما