در 10 دقیقه، من حقیقت را در مورد کمپ ترک اعتیاد به شما ارائه خواهم کرد

توانبخشی یا درمان حرفه ای می تواند شما را در مسیر بهبودی شروع کند، اما برای اینکه در طولانی مدت بدون الکل باقی بمانید، باید یک زندگی جدید و معنادار بسازید که در آن نوشیدن الکل دیگر جایی ندارد. اما در برخی از الکلی ها، ترک فقط ناخوشایند نیست، بلکه می تواند زندگی را تهدید کند. حمایت می‌تواند از جانب اعضای خانواده، دوستان، مشاوران، سایر الکلی‌های در حال بهبودی، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و افرادی از جامعه مذهبی شما باشد. بسیاری از روحانیون، مددکاران اجتماعی و مشاوران نیز خدمات درمان اعتیاد را ارائه می دهند. در هر مرحله از سفر بهبودی، حمایت خود را ارائه دهید. پزشک شما می تواند الگوهای نوشیدن شما را ارزیابی کند، هر گونه اختلال همزمان را تشخیص دهد، سلامت کلی شما را ارزیابی کند و ارجاعات درمانی را ارائه دهد. ترکیب TMS با فرکانس بالا با قرار گرفتن در معرض نشانه های سیگار، اثربخشی را بهبود بخشید و میزان پرهیز کلی را به 44 درصد در پایان درمان افزایش داد. بنابراین با خواندن این کتاب و کشیدن سیگار تا آخر احساس وحشتناکی می کنید که انگار بالاخره اجازه دارم آن را متوقف کنم!

سیگاری‌ها و سیگاری‌های سابق منظور من را می‌فهمند وقتی می‌گویم اعتیاد به سیگار مانند چراغی است که همیشه روشن است، همیشه آماده است تا با استفاده از چند میلی‌گرم نیکوتین، شعله‌های کامل را به آتش بکشد. عود نوشیدن به این معنی نیست که شما شکست خورده اید یا هرگز نمی توانید به هدف خود برسید. این ممکن است به معنای ایجاد تغییرات عمده در زندگی اجتماعی شما باشد، مانند یافتن چیزهای جدید برای انجام دادن با دوستان قدیمی خود در نوشیدن الکل – یا حتی دست کشیدن از آن دوستان و یافتن دوستان جدید. وقتی کارهایی را انجام می دهید که به نظرتان رضایت بخش است، احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت و نوشیدن الکل جذابیت کمتری خواهد داشت.

احساس می کنم موظفم خودم را در سطح بالاتری نگه دارم. با این حال، در اینجا برخی از موارد استاندارد وجود دارد. اگر تمایلی به مراجعه به عزیزان خود ندارید زیرا قبلاً آنها را ناامید کرده اید، به مشاوره زوجین یا خانواده درمانی مراجعه کنید. اقدام به. برگزاری یک جلسه خانوادگی یا مداخله را در نظر بگیرید، اما خود را در موقعیت خطرناک قرار ندهید. همچنین مواد مغذی را از غذایی که می خورید جذب می کند، بنابراین فقط زمانی که به آن نیاز دارید مصرف کنید. این چیزی است که اعتیاد به نیکوتین را بسیار خطرناک و شوم می کند. مغز و بدن شما به شما می گویند که باید نیکوتین مصرف کنید.

در نتیجه، ممکن است صدایی درونی بشنوید که به شما می‌گوید دوباره عادت کنید. شاید بتوانید یک یا دو روز بدون بازی وقت بگذارید. سپس آن را هر روز تکرار کنید، فقط یک روز در هر زمان. گذراندن وقت با افرادی که دقیقاً درک می کنند که شما چه چیزی را تجربه می کنید می تواند بسیار شفابخش باشد. به مدت سه تا چهار هفته، هر بار که از آن استفاده می کنید، پیگیری کنید. اگر وسوسه ها را در اطراف خود نگه ندارید، اجتناب از نوشیدن بسیار ساده تر است.

اگر عواقبی را که مشخص کرده اید اجرا نکنید، عزیزتان متوجه می شود که مرزها بی ارزش هستند و رفتار مخرب او ادامه خواهد داشت. من نمی دانم که واقعاً این همه به خوبی تبدیل می شود. آن موقع نمی دانست که به آن معتاد خواهد شد و برای رهایی از آن تلاش خواهد کرد. تماشای یکی از اعضای خانواده که با مشکل نوشیدن الکل دست و پنجه نرم می کند می تواند به همان اندازه که ناراحت کننده باشد دردناک باشد. مشاوره، چه به صورت فردی، چه گروهی، یا خانواده درمانی – یا ترکیبی از هر سه مورد، برای مقابله با علت اصلی مصرف دارو و یادگیری راه های بهتر مقابله.

به پیاده روی بروید، به موسیقی گوش دهید، نظافت منزل را انجام دهید، یک کار را انجام دهید یا یک کار سریع انجام دهید. بهبودی از اعتیاد به الکل یا نوشیدن زیاد الکل فرآیند سریع و آسانی نیست. مردم اغلب برای کاهش علائم یک مشکل سلامت روانی تشخیص داده نشده، مانند افسردگی یا اضطراب، از الکل استفاده می کنند. این به بهبود خلق و خوی شما، کاهش خستگی و کاهش افسردگی کمک می کند. تقریباً 15 تا 30 درصد از افراد معتاد از افسردگی زمینه ای نیز رنج می برند. اما در حالی که نمی توانید کار سخت غلبه بر اعتیاد را برای عزیزتان انجام دهید، عشق و حمایت شما می تواند نقش مهمی در بهبودی طولانی مدت او داشته باشد. ارزهای دیجیتال ارزهای دیجیتالی هستند، در حالی که "توکن غیرقابل تعویض" (NFT) راهی برای داشتن یک تصویر دیجیتال اصلی است که به عنوان پاسخ دیجیتالی به کالاهای کلکسیونی تبلیغ می شود. 2 کشته ترسناک: بر اثر سقوط یک جیپ به دره ای در روستای دالی در نزدیکی هولی، 75 کیلومتری اینجا، در روز یکشنبه، دو نفر کشته شدند و چهار نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

دو هفته بعد بود که علائم ترک من از بین رفت. علائم ترک الکل معمولاً ظرف چند ساعت پس از ترک الکل شروع می شود، در یک یا دو روز به اوج خود می رسد و در عرض پنج روز بهبود می یابد. این برنامه های درمانی معمولاً 3-5 روز در هفته، 4-6 ساعت در روز در بیمارستان برگزار می شوند. شاید مهم‌ترین راهی که می‌توانید به همسرتان در ترک سیگار کمک کنید، حمایت‌کردن به خصوص در روزهای سخت باشد. نداشتن داروهای روانگردان در خانه می تواند به محدود کردن مصرف مواد کمک کند. محدودیتی برای میزان استفاده خود تعیین کنید.

کریس همچنین یک متخصص طبیعی طبیعی است و می تواند به شما در انتخاب تغذیه و سبک زندگی کمک کند که باعث تسریع بهبودی و حذف سموم مضر از بدن شما می شود. نگرانی های خود را با دقت بیان کنید و دوست یا یکی از اعضای خانواده خود را تشویق کنید که از آنها کمک بگیرند. درباره انواع درمان های موجود تحقیق کنید و این گزینه ها را با دوست یا یکی از اعضای خانواده خود در میان بگذارید. برای کمک فوراً با حامی، مشاور یا یک دوست حامی خود تماس بگیرید. تایوان برای شکوفایی و اعطای حق ارائه سلاح های دفاعی به تایوان. ایمان یک حق جهانی برای همه است و به هر طریقی که صلاح بداند قابل اعمال است. از آنجایی که سطح استرس ممکن است در هنگام ترک مواد افزایش یابد، شما حتی می توانید فرد مورد علاقه خود را به انجام همین کار تشویق کنید. به بسیاری از افراد دیگر بپیوندید که تجربه مشابهی با شما دارند و شاهدی برای بهتر شدن آن باشید.

توصیه می شود اعضای نزدیک خانواده یا دوستانی را انتخاب کنید که مشکل مشابه اعتیاد به الکل را تجربه کرده اند و در مورد چگونگی غلبه بر آن مشاوره دریافت کرده اند. به دوستان نزدیک و خانواده تکیه کنید – داشتن حمایت دوستان و اعضای خانواده دارایی ارزشمندی در بهبود است. به دوستان، خانواده و سایر دوستان نزدیک خود اطلاع دهید که در حال تلاش برای ترک سیگار هستید. هنگام تعریف طعم‌های «مشخصه» برای محصولات تنباکوی احتراق، مرکز FDA برای محصولات تنباکو باید تمایز بین طعم‌هایی را که اثرات آنها عمدتاً چشایی است و طعم‌هایی با اثرات بویایی یا لمسی در نظر بگیرد. زمانی که هوس الکل می کنید، این تمایل وجود دارد که اثرات مثبت نوشیدن الکل را به خاطر بسپارید و نکات منفی را فراموش کنید. اطراف خود را با تأثیرات مثبت و افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی نسبت به خودتان می دهند.

هدف از موج سواری ناخواسته، ناپدید کردن هوس ها نیست، بلکه تجربه آنها به روشی جدید است. میل به الکل می تواند شدید باشد، به خصوص در شش ماه اول پس از ترک الکل. اولین قدم اغلب مشورت با پزشک مراقبت های اولیه یا پزشک عمومی است. مراقب خودت باش. اما صرف نظر از طول برنامه درمانی در هفته یا ماه، مراقبت های طولانی مدت پیگیری برای بهبودی شما بسیار مهم است. هر چه بیشتر روی افراد دیگر و جامعه خود سرمایه گذاری کنید، بیشتر باید از دست بدهید – که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید و در مسیر بهبودی خود باقی بمانید. برخی از افراد می توانند به تنهایی یا با کمک یک برنامه 12 مرحله ای یا سایر گروه های پشتیبانی نوشیدنی را متوقف کنند (برای لینک ها به زیر مراجعه کنید).

او نمی خواهد رنج من را ببیند. بسیاری از افرادی که به اعتیاد به مواد افیونی مبتلا می شوند، به جای ترک کامل، می خواهند مشکلات مربوط به مصرف را کاهش داده و کاهش دهند. اگر واقعاً می خواهید هروئین را شکست دهید، باید کار کنید. تصمیم گیری در مورد چگونگی شروع فرآیند – به تدریج یا ناگهانی – چیزی است که هر فرد باید با کمک یک پزشک در مورد آن کار کند یا در مورد آن صحبت کند. اما قطعاً به این سمت اشاره می کند و نویدبخش کارهای جالبی در آینده است. مواد افیونی مشتق شده از گیاه، به نام مواد افیونی، از غلاف گیاه خشخاش آسیایی به دست می آید.

ارمیا 29:12 پس مرا بخوانید و بیایید برای من دعا کنید و من به شما گوش خواهم داد. واقعیت این است که حدود نیمی از سیگاری‌هایی که از ترک سیگار خودداری می‌کنند، در نهایت به دلیل بیماری‌های مرتبط با سیگار می‌میرند. درست مانند بسیاری دیگر که برنامه مناسب ترک سیگار را پیدا نکرده اند تا به آنها کمک کند تا برای همیشه علف های هرز را ترک کنند. برای جلوگیری از نوسانات خلقی و مبارزه با هوس، روی درست غذا خوردن و خواب کافی تمرکز کنید. این به سادگی به ابزار مناسب نیاز دارد تا بتواند کار را انجام دهد. تجدید نظر در مورد نوشیدن – ابزارهایی که به شما کمک می کند الگوهای نوشیدن خود را بررسی کنید، علائم یک مشکل را شناسایی کنید و کاهش دهید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ترک اعتیاد لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما