خرید بک لینک 2022 به صورت صحیح و اصولی با کمترین خطر پنالتی!

همه و همه می تواند موجب اقتدار سایت شما و اعتماد گوگل به شما شود. از مزایای خرید بک لینک می توان به افزایش اعتبار برند و کسب و کار، کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل، ایجاد روابط جدید و نو با مشتریان تازه و افزایش درآمد و فروش اشاره کرد. اگر علاقمند هستید تا فعالانه با رقبای خود در بازار رقابت نمایید، با ما همراه باشید.

  • اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر!
  • هر سایت یا صفحه ای که در اینترنت به شما لینک بده، اون لینک اصطلاحاً بک لینک نامیده می شه.
  • خرید بک لینک از سایت های معتبر موجب بالا رفتن اعتبار و پیج رنک سایت خواهد شد.
  • شما باید برنامه ریزی و استراتژی مناسبی برای لینک سازی و خرید بک لینک داشته باشید.

بدین ترتیب این موضوع زمانی مشکل می‌شود که خرید تعداد فراوانی بک لینک جزء اهداف مدیران وب‌سایت‌ها شده و گاهی بر تولید محتوای متنی اولویت داده می‌شود. البته نمی‌توان انکار کرد که تولید نوشته‌های با کیفیت نیز آهسته و پیوسته شما را به موفقیت می رساند ولی اثر فوری و سریع بک لینک را ندارد. ولی ترکیب این دو باهم مانند بمب انرژی عمل نموده و سئو را به‌یک‌باره تقویت و پیروزی را برای این فرآیند تضمین می‌کند. پس بیایید اصولی پیش بروید و در ابتدا تهیه محتوای متنی قدرتمند را در دستور کار خود قرار داده و سپس در یک فرصت خوب به دنبال بک لینک‌هایی از وب‌سایت‌هایی معروف، توانمند و باکیفیت باشید.
توجه کنید، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو، نوفالو و سوشال سیگنال امری است که بسیاری از وبمسترها آن را رعایت نمی کنند . توجه کنید ، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو ، نوفالو و سوشال سیگنال امریست که بسیار از وبمستران آن را رعایت نمی کنند . برای رشد سریع و بدون دغدغه سایتتان در موتورهای جستجو، در کنارتان هستیم. OpenLinkProfiler ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک شما است.

طراحی سایت آموزش مجازی و هزینه های آن

ابتدا، باید مطمئن شوید که بک لینک ها از وب سایت های با کیفیت بالا می آیند. اگر از وب سایت های بی کیفیت بک لینک خریداری کنید، در واقع می تواند به سئوی شما آسیب برساند. ایجاد پکیج بک لینک در بکوریتی جزو امکانات اصلی سایت می باشد و شما به عنوان خریدار بک لینک ، می توانید پکیج بک لینک طبق نیاز خودتان ایجاد کنید که شامل سایت ها و وبلاگ ها با موضوع دلخواه و مرتبط با کسب و کار خودتان باشد . در این روش سایت های شما به دایرکتوری ها و لیست سایت ها اضافه می شوند. ایجاد محتوای ارزشمند و اطلاعات مفید می تواند جذب بک لینک طبیعی از سایر وب سایت ها و وبلاگ ها را آسان کند.

برای کسانی که به دنبال خرید بک لینک ارزان هستند ، این سایت جزء سایت های مناسب محسوب میشود. هزینه 490 هزار تومان (برای سه پکیج پینترست، وبلاگی و دوفالو) تا 9 میلیون و 900 هزار تومان برای بزرگترین پکیج بک لینک های حرفه ای با کیفیت ادامه دارد. تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. اگر یک وب سایت یک لینک به برخی از محتوای موجود در وب سایت یا وبلاگ شما اضافه کند، پس این یک بک لینک است. البته، نمی‌توانید فقط در آنجا منتظر بمانید، به این امید که کسی برتری محتوای شما را کشف کند و یک بک لینک به سایت شما در وبلاگ خود اضافه کند. وب سایتهای این پکیج با موضوعات مختلف بوده و به روز رسانی می شوند و آی پی سرور متفاوت دارند و همچنین از چند هویز مختلف هستند.
از آنجا که مجله آنلاین محبوب است، بسیاری از سایت‌های دیگر به مقاله وی لینک می‌دهند. این امر اعتبار مجله آنلاین را افزایش می‌دهد و مقاله شما نیز از یک سایت معتبر بک‌لینک ارزشمندی دریافت می‌کند. یک سیستم سلسله‌مراتبی که برای ارزیابی بهترین منابع در اینترنت از نظر مشخصات لینک طراحی شده است.
یکی دیگر از امکانات کسب درآمد از وب سایت در پنل نمایش دهندگان، معرفی و ثبت سایت و دامنه جهت واگذاری و فروش است. باید از وب‌سایت‌های با میزان ترافیک بالا (یعنی وب‌سایت‌های پرمخاطب و محبوب) بک لینک دریافت کنید. ایجاد بک لینک دایرکتوری در برخی دایرکتوری ها رایگان و
در برخی دایرکتوری ها نیازمند صرف مقداری هزینه است. در لینک‌های معمولی، متن انکرتکست بسیار مهم و تاثیرگذار است، اما در تصاویر که این متن وجود ندارد، تکلیف چیست؟
هر تصویر یک متن جایگزین یا همان تگ alt دارد که این متن به عنوان انکرتکست لینک، درنظر گرفته می‌شود. البته شاید برخی، درج تصویر در پست مهمان یا رپورتاژ و اتصال لینک فالو به این تصویر را بک لینک تصویری قلمداد کنند
اما در حقیقت منظور از بک لینک تصویری همان موضوعی هست که در پاراگراف قبلی شرح دادیم. لینک های رپورتاژ تاثیر بسزایی در رتبه صفحه های سایت شما دارند و بک لینک های رپورتاژ به همین علت قیمتشان بالاتر است.
لینک‌یار با بررسی وب سایت های واگذار کننده بک لینک بر اساس معیار های سئوی روز دنیا، پکیج های معتبر خود را به شما پیشنهاد میکند . برای اینکه بفهمیم آیا بک لینک دریافتی ما ارزشمند است یا خیر باید فاکتورهای متعددی را بررسی کنیم. در اینجا مهم‌ترین معیارهای تعیین‌کننده میزان ارزش بک لینک (نوع بک لینک و نوع وب‌سایت) را با هم بررسی می‌کنیم.
گوگل با تشخیص کلماتی که پیرامون بک لینک است موضوع و ماهیت سایت و آن صفحه را تشخیص می دهد. با سفارش این پلن ها برای شما یک پی بی ان (PBN) با هزینه بسیار مناسب و تاثیر گذاری بسیار بالا برای شما ایجاد خواهد شد. تفاوت پکیج های لینک سازی اغلب در نوع و تعداد لینک های ساخته شده هست. چنانچه قصد دارید لینک سازی متنوعی داشته باشید پیشنهاد ما خرید بک لینک جامع هست. در پکیج لینک سازی جامع، برای صفحات هدف شما لینک های متنوعی در لایه های مختلف ایجاد خواهد شد.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما