تولید آزمایشی واکسن جدید mRNA کووید چین با هدف قرار دادن Omicron آغاز شد

داروساز چینی CanSino Biologics شرکت

تولید آزمایشی واکسنی را آغاز کرد که انواع جدیدی از کووید-19 را هدف قرار می دهد که در پس شیوع فعلی این کشور قرار دارند، که یکی از اولین واکسن های توسعه یافته در چین با استفاده از فناوری mRNA است که باعث تلقیح در ایالات متحده و سایر کشورها می شود.

شرکت بیوتکنولوژی مستقر در تیانجین قصد دارد 100 میلیون دوز از این واکسن را که برای مبارزه با Omicron طراحی شده است، در مرحله اول تولید تولید کند، بر اساس انتشار این شرکت که اواخر روز پنجشنبه در حساب رسانه های اجتماعی خود منتشر شد.

این واکسن اکنون تحت آزمایشات بالینی است که نتایج مثبتی از نظر ایمنی و توانایی تحریک پاسخ ایمنی نشان داده است. CanSino بلافاصله به درخواست اطلاعات دقیق تر در مورد نتایج آزمایشات یا اهمیت اجرای آزمایشی پاسخ نداد.

CS-2034، همانطور که اکنون شات CanSino نامیده می شود، بر اساس همان فناوری RNA پیام رسان مبتنی بر ژن موجود در فایزر است. شرکت

و مدرنا شرکت

واکسن ها. این پیشرفت تقریباً پس از سه سال مبارزه با همه‌گیری صورت می‌گیرد، که طی آن پکن تا حد زیادی بر واکسن‌های داخلی تکیه کرده است که نسبت به واکسن‌های mRNA در مبارزه با گونه‌های جدید ویروس مؤثرتر بوده‌اند.

به گفته کارشناسان بهداشت عمومی، سطوح پایین واکسیناسیون مؤثر و عدم مواجهه تقریباً کامل با کووید، این نوع جدید را قادر ساخت تا در میان جمعیت چین رقابت کند. طبق تحقیقات پزشکی منتشر شده و سازمان بهداشت جهانی، در حالی که واکسن‌های اصلی Sinovac و Sinopharm چین سطوح بالایی از محافظت در برابر بیماری‌های شدید و مرگ را فراهم می‌کنند، اما برای جلوگیری از گسترش ویروس کافی نیستند.

در ماه نوامبر، چین موافقت کرد که استفاده داخلی از واکسن فایزر را که با شرکت BioNTech SE آلمان ساخته شده بود، تایید کند.،

اما فقط برای برخی از ساکنان خارجی. به گفته فایزر، بیش از 4.3 میلیارد دوز از این واکسن در سراسر جهان ارسال شده است.

در حال حاضر، چین بیشتر از واکسن های به اصطلاح غیرفعال استفاده می کند که از نمونه خنثی شده یک پاتوژن برای تحریک پاسخ ایمنی بدن استفاده می کند. در ماه سپتامبر، چین واکسن قابل استنشاق ساخت CanSino را تایید کرد. این اولین مورد در جهان برای کووید بود، برای استفاده به عنوان یک تقویت کننده.

CanSino گفت واکسن CanSino که سویه BA.5 نوع Omicron را مورد هدف قرار می دهد، هنگامی که به عنوان تقویت کننده برای افرادی که سه دوز واکسن غیرفعال دریافت کرده بودند، استفاده می شد، سطوح آنتی بادی خنثی کننده را 29 برابر بیشتر از نسخه قبلی تولید کرد. واکسن mRNA چینی همچنین پاسخ ایمنی بهتر و ایمن‌تری را در افراد 60 سال به بالا نسبت به سایر واکسن‌های mRNA ارائه می‌کند.

آخرین پیشرفت CanSino در توسعه واکسن mRNA خود به دنبال رفت و برگشت بین پکن و مقامات سازمان بهداشت جهانی در مورد داده های کووید-19 این کشور – به ویژه در مورد مرگ و میر – درست چند روز قبل از برنامه ریزی شده برای بازگشایی مرز چین در ژانویه بود. 8.

در ماه سپتامبر، اندونزی یک واکسن mRNA دیگر ساخت چین را برای استفاده اضطراری تایید کرد و اولین واکسن در جهان شد که با استفاده از این فناوری به واکسن چینی چراغ سبز نشان داد. این واکسن که با نام AWcorna شناخته می‌شود، توسط داروسازان چینی Suzhou Abogen Biosciences Co ساخته شده است. و Walvax Biotechnology شرکت

و همچنین یک موسسه تحقیقاتی که توسط ارتش چین اداره می شود.

در حالی که چین محدودیت‌های همه گیر را کاهش می‌دهد و به روی مسافران خارجی باز می‌شود، کلینیک‌ها و راهروهای بیمارستان‌ها مملو از بیماران در میان موجی از عفونت‌هایی هستند که سیستم مراقبت‌های بهداشتی را آزمایش می‌کنند، پس از حذف ناگهانی استراتژی به اصطلاح صفر کووید. عکس: نوئل سلیس/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

به Joyu Wang در [email protected] بنویسید

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما