تلاین که بالی از دهان شیر بیرون کیشد(عکس)

کد خبر : 1920417 |
22 فروردين 1402 ساعت 13:44 |
63.5 هزار بازدید |

1
نقطه نظر

مهدی با سر زخمی و موهای صورتی به دنیا آمد و در ثانیه های پایانی توانست مدال طلا را برای ایران به ارمغان بیاورد.

تلاین که بالی از دهان شیر بیرون کیشد(عکس)

به روتور “ورزش سه”، آخرین مسابقه ksfti ferengi gharmhani asia 2023 قزاقستان، وزن نهایی 97 کیلوگرم mian ozur zhozhopbkov gharamin asia از قیرقیزستان و مهدی بالی از ایران بود. با عقد بالی بالی به شماره می رفت به شمر می رفتم هم ریفیش هم کی کے و با کسانی برای رکسین به مدال تلا روی تشک کیں بود.

1851096

او با وجود برتری 4 بر صفر در دور اول، در ادامه مبارزه چندان پیش نرفت و رقیب قرقیزستانی بود که توانست امتیازات از دست رفته را جبران کند. the result 4 بر 4 بود و ين كستي غير قرقيزستان بود كه با اين شولة برند قبع مي غربت بود. بالی نیمر از یک مینتو علی بری جبران داشت و بری کیتنیت به اب و اتش می زد.

1851097

در يك حداد بين هر دو كستي غير، سر بالي و بيني رحيف با هندهاد شد. مهدی بالی که دقایقی را زیر چشم پزشکان گذرانده بود مشغول معالجه بود و با یک سری بانداژ تنها چند ثانیه تا رسیدن به قله خود را دید. در آن كش و قوس بود كه قرقيزستاني كشيده بود با سر به شروت بالي وارد كرد و آين اكافر از ديدن دوران دور نماند و مستتر شد دو متجزي به بالي و يك اختار به رحيف شود.

1851098

در کستی شرق و نبرد خونین در علی 7 بر 4 به سود محدی بالی به پیاین ریست تا و در کسب مدال طلای اسیای هت تریک کند. البته کشتی کیر کرگیزستانی از استفاده از سینیا هی پیاینی شوک شد و توان بلند شدن از روی تشک را هم نهدید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما