به شما آموزش داده شود که چگونه جک الکتریکی را در 2 روز بهبود بخشم

از آنجایی که بزرگتر در دهه 50 افسانه ای به معنای بهتر شدن بود، خودروهای دیترویت هر سال بیشتر از همه پوند و اینچ وزن می کردند و فقط برای حفظ سطح شتاب موجود به موتورهای بزرگتر نیاز داشتند. دیترویت به زودی اهمیت دادن نام و مسیرهای بازاریابی به خودروهای داغ خود را که با هیجان سیگار کشیدن آنها مطابقت دارد، یاد خواهد گرفت. مکس وج 413 وحشیانه، عضله موپار را روی نقشه قرار داد و خودروهایی مانند دوج دارت 413 مدل 1962 را در حلقه برنده قرار داد.

تمام این خم شدن عضلات در اوایل سال 1957 متوقف شد.

automatic door عبارت عطارد عضله ماشین‌ها هیچ تناقضی در شرایط نداشت. حتی این مارک ساده هم صف خودروهای سریع داشت. ماشین‌های عضلانی در روزهای اولیه ماشین‌های عضلانی، مدل‌های سایز کامل یک خودروساز نیز ماشین‌های با کارایی بالا بودند. تمام این خم شدن عضلات در اوایل سال 1957 متوقف شد. خودروسازان دیترویت، از طریق انجمن خودروسازان خود، با یک "ممنوعیت" خود تحمیلی در مورد مسابقات اتومبیل رانی و تبلیغات مبتنی بر عملکرد با حمایت کارخانه موافقت کردند.

GT ها از راه راه های مسابقه ای سه گانه پررنگ (کم روی بدنه)، دریچه های کاپوت غیر کاربردی که جابجایی موتور را نشان می داد، یک نشان عرشه عقب، و جلوپنجره مخصوص به سبک میله های متقاطع سیاه استفاده می کردند. بزرگترین موتوری که یک کوردوبا را تامین می کرد یک موتور 5.2 لیتری V8 بود. کرایسلر با C-300 مدل 1955 خود پیشتاز بود، ترکیبی الهام‌گرفته از نیروی همی و تجهیزات خودروی لوکس که به سرعت به ستاره جدید اهمیت خرید جک پارکینگی نسکار تبدیل شد.

حتی هادسون مشکل دار، که تا سال 1954 به موتورهای 6 سیلندر بزرگ محدود شده بود، کربوهیدرات ها و منیفولدهای دوگانه "Twin-H Power" برنده NASCAR را مدیریت کرد، به علاوه یک آسیاب مسابقه ای داغ "7-X". مهندسان به کار بر روی موتورهای داغ تر و سایر پشتیبانی های مسابقه ای زیر میز ادامه دادند و انتظار داشتند که عملکرد بالا به زودی دوباره از نظر سیاسی درست شود. در حالی که مسابقه با عملکرد بالا در حال حاضر در دنده بالا بود، رقابت فروش بین "دو بزرگ" در سال 1954 پایان یافت و در حال اجرا بود. این قتل برای دلالان بود و استقلالی ها چاره ای جز ادغام یا تبدیل شدن به تاریخ نداشتند.

چگونه تسلیم شدن Automatic Door در 5 روز

automatic doorکل داستان را در مارک داتسون، با نمایه های پر عکس و تاریخچه این خودروساز ژاپنی، دریافت کنید. دستکش برقی بگیرید شکارچیان از این دستکش های باتری دار استفاده می کنند تا در صبح های سرد در جنگل دست های خود را برشته نگه دارند، اما ممکن است به افراد مبتلا به آرتروز نیز کمک کنند. رتبه‌بندی EPA میزان mpg را که یک راننده «معمولی» باید تحت شرایط شهر و بزرگراه «معمولی» دریافت کند، تخمین می‌زند.

بنابراین، برای مثال، دوج موتورهای تقویت‌شده «D-500» را برای هر مدل در خط تولید خود در سال 1956 ارائه کرد، از جمله سبک‌ترین سدان دو در خط پایین – که البته انتخاب اتومبیل‌رانان بود. به جز اولین نمونه، هر کدام دارای توربو هیدروماتیک بودند که توسط تعویض دنده Dual-Gate خود هرست کنترل می شد، که امکان کارکرد کاملا دستی یا اتوماتیک را فراهم می کرد.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما