بدون دوستان این نکتا به جامه جانهی نوید!

در فاصله 71 روز تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، بسیاری از هواداران فوتبال برای سفر به این کشور و تماشای برخی از مسابقات برنامه ریزی کرده اند. بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در ایران نیز برای آخرین باری که قصد سفر به دوحه و حداقل تماشای بازی های تیم ملی ایران مقابل انگلیس، آمریکا و ولز را دارند، تورهای جام جهانی را خریداری کرده و یا برای سفر برنامه ریزی کرده اند.

بدون شک لذت بردن از جام جهانی موضوعی است که همه علاقمندان به فوتبال دوست دارند آن را تجربه کنند. در ایران هم در شوق و شور وجود دارد و تعریفا با توجه به ایران و قطر جاید از کیشور ما برای توکنگ جامه جامه به دوهه میروند.

سفر به قطر، اما مشکت‌های جادید درد ک می‌توانی برای تریست‌ها بزید، شرایط سختی را بزید. قوانین داخلی خاص در این کشور می تواند با تورنمنت های دیگر این جام جهانی را برای گردشگران سخت کند.

هزینه ها

بدون شک دردناک ترین موضوع سفر به کیشور قطر است. در دوها شما راه می‌روید که پول کنید و آن مساعلا بری از رودوم در تمام دونیا به می‌رسد uncontrollable. قیمت تور جام جهانی را از ایران شنیده اید، اما نباید از هزینه های اضافی و هزینه داخلی مطلع شوید.

به تعلیم در کیشور قطر یک بتیل اب منترینی کودود یک دیلار کست دارد; اگر می خواهید یک وعده غذایی را در یک رستوران متوسط ​​صرف کنید، باید برای هر نفر حدود 200 دلار بپردازید. این هزینه ها باعث شده بسیاری از فوتبالدوستان جام جهانی را از دست بدهند.

در روزهای باگیمانده عربی یاد بگیرید!

زبان قطر عربی است. اگرچه بسیاری از جوانان قطر چند سالی را صرف یادگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط با گردشگران کرده‌اند، اما افرادی را می‌بینید که سنشان از سنشان بیشتر است و فقط در یک کشور عربی هستند. پس اگر با مردم قطر راحت هستید، باید زبان عربی و حداقل کلمات و عبارات کلیدی را یاد بگیرید. در دوها برکی عنده هم فارسی بالد ستید، اما نه این کیاد نیست.

به فیکر تلینہ وتصاصپ بهدی

اپلیکیشن واتس اپ در ایران یک راه راح عرض المعلومات میشود; بسیاری از افراد از این روش برای تماس یا ارسال پیام استفاده می کنند. در قطر، اما بخش تماس این ایپلیک با تصفیل‌های زیاد عادی است و دیلیل آن هم بومی‌سازی است که دولت کارت بری‌ردوم در درک کرامت کرید دیر کیں در آن است.

از آن رو از قطر نمی‌قوادین ب با وتاصّـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی و قبل از سفر اپلیکیشن پیام رسان مناسب روی گوشی پیدا می شود.

کتابهای مذهبی

بیشتر مسافران جام جهانی ترجیح می دهند بلیط قطر بخرند و با هواپیما به قطر سفر کنند. از جمله این موارد می توان به انواع نوشیدنی های غیر اسلامی، انواع مواد مخدر و کتب دینی اشاره کرد. جالب است بدانید که در کنار کتب مذهبی و زیر پا گذاشتن قوانین عدم ورود کالاهای ممنوعه به این کشور، می تواند منجر به جرایم سنگین مالی و در مواردی دستگیری توسط پلیس کشور شود.

200 میلیون جریمه!

یکی از قوانینی که در شهرهای کیشور قطر به شدت اجرا می شود، رعایت اصول بهداشتی در مراکز عمومی و اماکن عمومی است. در این کشور عدم پاکیزگی خیابان ها تخلف از قانون تلقی می شود و متخلف با تشخیص مراجع رسمی باید تا سقف 25000 ریال قطر (به نرخ ارز فعلی حدود 200 میلیون تومان) جریمه شود. حتی ممکن است به زندان محکوم شود لذا به تمامی گردشگران توصیه می کنیم در گردش در سطح شهر از ریختن زباله در پارک یا خیابان، ریختن آب روی زمین و انجام کارهای مشابه خودداری کنند.

در قطر همل و حمل و نقل است؟

سیستم حمل و نقل در قطر بسیار قدرتمند و مدرن است. در این کیشور شما همی می خواهید که می خواهید. در قطر تاکسی های شهری با کرایه های نسبتاً ارزان در دسترس هستند تا گردشگران و مسافران را به نقاط مختلف ببرند. به یاد داشته باشید که در گذشته رنگ ماشین هایی که به عنوان تاکسی در خطوط شهری فعالیت می کردند نارنجی بود اما امروزه این ماشین ها فیروزه ای هستند. کرایه تاکسی نیز شامل دو قسمت است که بخشی از آن مربوط به هزینه ورود به تاکسی است که بسیار ارزان است و قسمت کرایه واقعی نیز مربوط به مسافت طی شده است که توسط راننده با استفاده از تاکسی متر محاسبه می شود.

هزینه ورودی تاکسی ها در قطر حدود نیم یورو است و هر کیلومتر با نیم یورو محاسبه می شود. به تستری یک رقائس 20 کیلومتر حدود 10 یورو (با نرخ فعلی حدود 300 هزار تومان) آب مصرف می شود.

روش دیگر همل و نقل در قطر تاکسی اینترینی ابر است. شاید بهترین راه رفتن به هر جایی باشد، زیرا قیمت تاکسی ها ارزان است. برای اوبر از «اوبر» کافی است استبلی آن را کیند و مندی اسنپ و تپسی از سوریتوس در شرکت کیند کندی کیند.

برای بریدی کے کے کے می‌کے بدهند تاکسی لیموزین در قطر اشت است. قطر همچنین اتوبوس و مترو را برای هواداران فوتبالی که توانایی خرید آن را ندارند ارائه می دهد. کرایه اتوبوس و مترو بسیار ارزانتر از تاکسی در دوحه است و حدود 15 درصد هزینه را شامل می شود، اما از نظر زمانی و البته تنوع ایستگاه هایی که دارد، ممکن است مسافران را سردرگم کند.

البته رفتن به این کشور برای مسافت های کوتاه در کل کشور قطر و شرایط جغرافیایی این کشور چندان سخت نیست. اگرچه این موضوع از ایران گرانتر است، اما همه گردشگران می توانند خیلی راحت و در کمترین زمان ممکن به آنجا برسند.

حجاب را رعایت کن حتی اگر آن را دوست داشته باشی

اولین نکته ای که به عنوان یک گردشگر تازه وارد قطر باید مورد توجه قرار گیرد این است که قطر یک کشور اسلامی است و مانند سایر کشورهای اسلامی منطقه خلیج فارس قوانین خاص و سختگیرانه ای در خصوص حفظ حجاب و پوشش مناسب دارد. در اماکن عمومی . .

به شما پیام بدید مطمئنا گردشگران ایرانی از قبل با این قوانین آشنا هستند و به راحتی از آن پیروی می کنند.

البته شاید برای جام جهانی سختگیری های کمتری در خصوص حجاب اسلامی برای گردشگران غیرمسلمان وجود داشته باشد، اما با توجه به اطلاعیه دولت قطر مشخص است که در جام جهانی نیز محدودیت های ویژه ای برای حفاظت وجود دارد. ارزش های اسلامی

دولت قطر اعلام کرده است که در جام جهانی، فروش مشروبات الکلی نیز در سالن های ورزشی ممنوع است و فقط در برخی بخش های خاص مشروبات غیرمجاز عرضه می شود و برای افراد غیرمسلمان نیز می باشد. به همین کاتر تختی از کونون نیز می‌توادنی جرایم سچینی هدلده بهده

صرف نظر از ظاهر، اعتقادات مذهبی برای مردم کشور اهمیت و احترام خاصی برای گردشگران با هر نوع دین و اعتقادات مذهبی دارد. עשלراق סט ו ב בراق מדבר מדבר ، פרק ק ק ב ה– בח נ נ ק ק ק ק ק ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב מ מ מ מ מ מ מ מ ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק ק נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ.

شب بیرون بدون استرس

کیشور قطر یکی از امن ترین کشورهای جهان است. اگرچه به دلیل حضور گردشگران زیاد برای جام جهانی، ممکن است آمار جرم و جنایت در دوحه و سایر شهرها افزایش یابد، اما با توجه به تدابیر ویژه پلیس قطر، اگر قصد حضور در جام جهانی را دارید، می توانید شبانه به بیرون از خانه بروید. با هوای خنک تر وارد شوید و در سکریت کامل از تحمیل کیشربی های دیر کیشور کارتر بریدید

قوانین فیفا را بخوانید و رعایت کنید

فدراسیون جهانی فوتبال علاوه بر قوانین گردشگری داخلی قطر برای گردشگران، همیشه پروتکل هایی را برای تماشاگران در جام جهانی تعیین می کند که تماشاگران موظف به رعایت آن هستند. هر مسافری که قصد تماشای جام جهانی در قطر را دارد باید قوانین فیفا را رعایت کند.

قوانین فیفا در ذات خود هستند، قوانین سخت و سختی هستند و در صورت عدم رعایت آنها می توان مجازات های سنگینی را مجازات کرد. به تعلیم کیںانیات در سرتشتگاههای جامه جندی از سویی فافا شده است، هر کس در هرجای سرچتگاه (حتی سرویز هرجای و به شورت استقانه) سیگر کشک و ماموران تریک با فیلمی سینگ میشوند. منابع دیگری نیز در کتاب تماشاگران جام جهانی فیفا گنجانده شده است.

حتما شناسنامه بگیرید

تماشاگرانی که در مسابقات جام جهانی حضور دارند باید از کارت شناسایی فیفا استفاده کنند. قبل از سفر به قطر باید به سایت فیفا رفته و کارت هوادار خود را ارسال کنید. پس از ورود به دوحه به مراکزی که در سطح شهر راه اندازی شده اند مراجعه کرده و با دادن اطلاعات کاربری کارت شناسایی خود را پیدا می کنید. جالب است بدانید حتی اگر بلیت مسابقه را تهیه کرده باشید، اگر کارت شناسایی تماشاگران را تهیه نکرده باشید، اجازه حضور در ورزشگاه را نخواهید داشت.

اقلام منوبوه به سرتحتقاه نبرید

در همه جای دونیا ورود اقلام جاید به تنشر سرتشتگاه‌ها است مفادون. در جام جانی نیز در شرک‌گیری‌ها خیشتر می‌شود شما حق بردن اقلام منوبوهه به نظر سرتشتغاها را نقافه داشت البته برای هر سالن بدنسازی یک صندوق امانات تعبیه شده است و در صورت داشتن وسایل غیرمجاز می توانید آن را در قسمت جلوی جعبه قرار دهید اما طبیعتا به دلیل اتلاف وقت بهتر است کمترین وسایل را ببرید. با شما به ورزشگاه

سوغات که کیزی بیاوریم؟

در علی ما ایرانیها عادی دریم از سفری که برمی گردیم بریکان خود سوغات را به همیر بریدیم. به تطبيق المرواريد جهان مسلما مسلما سوغات رياعل كيشور قطر جواهرات قصيرة ميشوند كه سعر قصة زياد دارد. با این حال ادویه‌جات مهالی دوها قطر، سرویس‌های کافه خوری عربی، نسوجات از جمله پویشینه‌ای سنتی و خوبی ادیک نیز به تففل سوغاتی‌های این کیشر بشمر می‌روند.

در طول جام جهانی عروسک های مسابقات و البته توپ های فوتبال با طرح های مختلف نیز به فروش می رسد که می توانید برای خانواده و دوستان خود تهیه کنید.

منبع: شهروند

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما