این آخر هفته چقدر زمان تماشا دارید؟

“XO Kitty”
چه زمانی تماشا کنیم: اکنون در نتفلیکس.

این اسپین‌آف 10 قسمتی حباب‌انگیز از فیلم‌های «به همه پسرانی که قبلاً دوست داشتم» توجه خود را به کیتی (آنا کاتکارت)، خواهر کوچک خواستگار در حماسه معطوف می‌کند. او که اکنون در دبیرستان تحصیل می کند، بورسیه تحصیلی برای یک آکادمی بین المللی در سئول گرفته است – همان مدرسه ای که مادر مرحومش در آن تحصیل می کرد، و همچنین مدرسه ای که دوست پسر کره ای او در راه دور می رفت، بنابراین شاید او فقط او را غافلگیر کند. «XO» برای هر بازی رام کام و درام K-درام ممکن است، و نتیجه یک سریال جدی برای بینندگان است که هنوز برای «Gossip Girl» کمی جوان هستند. اگر دوست داشتید «چهارشنبه» یک کمدی پر از خطا بود، این را امتحان کنید.

“رازهای هیل سونگ”
چه زمانی تماشا کنیم: جمعه ساعت 10 شب، در FX.

کارل لنتز با تعمید جاستین بیبر و نمونه ای از نام تجاری PreachersNSneakers مسیحیت پاپ به عنوان کشیش پاسگاه کلیسای بزرگ جهانی Hillsong در نیویورک به شهرت رسید. سپس امور، افشاگری ها، کنسرو کردن سریع و عقب نشینی از زندگی عمومی آمد. «رازها» شامل اولین مصاحبه‌های لنتز از زمان اخراجش در سال 2020 است، اما مستند چهار قسمتی در نیمه دوم خود جالب‌تر است، زمانی که توجه خود را به خاستگاه هیلسونگ در استرالیا معطوف کرد – جایی که بنیانگذار آن متهم به پنهان کردن رابطه جنسی با کودکان شده است. سو استفاده کردن.

اگر نمی‌توانید مستندی درباره یک جنبش مذهبی را که طرفداران آن شروع به سرگرمی می‌کنند، اما بعداً توسط دروغگوهای کاریزماتیکی که وقت، پول و تحسینشان را به آنها داده‌اند فریب خورده‌اند – و حالا که شما به آن اشاره می‌کنید، هی، همچنین با زنان به طرز وحشتناکی رفتار کنید – این یک ورودی محکم در ژانر است. دو قسمت در روز جمعه و دو قسمت دیگر جمعه آینده پخش می شود.

“اصلاح”
چه زمانی تماشا کنیم: در حال حاضر، در + AMC؛ فصل 1 نیز در کانال Roku و آمازون در دسترس است.

«تصحیح» یکی از زیباترین و متفکرانه‌ترین درام‌های دوران مدرن است، اگرچه بیش از یک دهه پس از اولین نمایشش هنوز هم مانند یک نمایش زیر رادار به نظر می‌رسد. از پلتفرم‌های استریم آمده و رفته است، اما شاید اکنون که فصل اول به صورت رایگان در Roku در دسترس است، محبوب‌تر شود. وقتی دانیل (آدن یانگ) پس از 19 سال محکومیت به اعدام به دلیل تجاوز و قتلی که در نوجوانی به آن محکوم شده بود از زندان آزاد می شود، برخی از اعضای خانواده و جامعه او خوشحال می شوند. دیگران کمتر.

اما این یکی دیگر از درام های قتل کثیف نیست. در عوض پرتره ای آرام و غنایی است که در آن خشونت و شکنندگی با هم تنیده شده اند. اگر شخصیت مورد علاقه شما در “جانشینی” Gerri است، این را تماشا کنید – جی. اسمیت-کامرون در نقش مادر دانیل فوق العاده است.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما