انقلاب (ناقص) در شمارش سقط جنین

کیتلین مایرز، استاد اقتصاد در کالج میدلبری که درباره سقط جنین مطالعه می‌کند، گفت: «کیتلین مایرز، استاد اقتصاد در کالج میدلبری که درباره سقط جنین مطالعه می‌کند، می‌گوید: «واقعاً سخت است که بدانیم چه تعداد از افرادی که به دنبال سقط جنین هستند در تلاش برای دسترسی هستند. به هر گزینه ممکن در تقلای دیوانه‌وار.»

و برخی از زنان احتمالاً به روش‌های دیگری سقط جنین می‌کنند که در شمارش محققان لحاظ نشده است، مانند سفارش مستقیم از داروخانه‌های هندی به صورت آنلاین، عبور از مرز مکزیک برای خرید قرص، مصرف گیاهان دارویی یا آسیب رساندن به خود.

اطلاعات بیشتر در مورد کارهایی که زنان انجام می دهند و چه کسانی بیشتر تحت تاثیر تحریم ها قرار می گیرند به زودی در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال، لورن رالف، دانشیار زنان و زایمان در دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، در حال برنامه ریزی یک نظرسنجی بزرگ از زنان در سال آینده است که در مورد انواع سقط جنین های خارج از سیستم پزشکی سؤال می کند.

در حال حاضر، داده‌های مربوط به قرص‌های خارج از کشور “این اطلاعات را به ما می‌دهد که نیاز شدیدی به سقط جنین در این مکان‌ها وجود دارد و افرادی که مایل به استفاده از این خدمات هستند.” دانیل گروسمن، مدیر پیشرفت استانداردهای جدید در سلامت باروری در دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو. “اما بزرگی، ما هنوز آن را نمی دانیم. زمان می برد تا ما تأثیر کامل این ممنوعیت ها و محدودیت ها را درک کنیم.»

تا همین اواخر، هیچ تلاش سیستماتیکی برای شمارش سقط جنین های خودگردان صورت نگرفته بود. پروفسور مایرز و همکارانش تأثیر محدودیت‌های سقط جنین را که در سال 2009 در تگزاس با اندازه‌گیری تولد سال‌ها بعد وضع شد، تخمین زدند. آنها شواهدی پیدا کردند که نشان می‌دهد زنان نزدیک به مرز مکزیک احتمالاً قرص‌های سقط جنین را از خارج دریافت کرده‌اند.

بررسی‌های قبلی نشان می‌دهد که حتی زمانی که Roe قانون بود، تعداد کمی از زنان قرص‌ها یا گیاهان دارویی مصرف می‌کردند تا سعی کنند خود به خود سقط جنین کنند. و بررسی کاهش نرخ سقط جنین از سال 2014 تا 2017، در مقایسه با افزایش استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری، نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر، آمار قانونی سقط جنین ممکن است تعداد قابل توجهی از زنان آمریکایی را که حاملگی خود را با قرص‌هایی که خارج از آمریکا به دست آورده‌اند به پایان می‌رسانند، از دست داده باشد. کشور.

حتی بدون عدد دقیق، واضح است که افزایش تعداد قرص های خارج از کشور کاهش سقط جنین های قانونی را جبران می کند. تصویر کامل تری تقریبا در یک سال آینده مشخص خواهد شد، زمانی که ایالت ها شروع به انتشار داده ها در مورد تعداد تولدها از زمان اجرای ممنوعیت سقط جنین کنند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما