آزمایش کووید-19 بانوی اول جیل بایدن مثبت شد

بانوی اول پس از منفی شدن تست کووید-19 در روز دوشنبه در طول آزمایش منظم خود، اواخر عصر شروع به بروز علائم سرماخوردگی کرد. آزمایش او دوباره در آزمایش آنتی ژن سریع منفی شد، اما آزمایش PCR مثبت شد. الیزابت الکساندر، مدیر ارتباطات او گفت.

به گفته الکساندر که به سی ان ان گفت بایدن دومین واکسن تقویتی خود را در آوریل دریافت کرد، بانوی اول که دو بار واکسینه شده و دو بار تقویت شده است، داروی ضد ویروسی فایزر Paxlovid مصرف می کند.

یکی از نزدیکان بانوی اول صبح سه شنبه به سی ان ان گفت که جیل بایدن “احساس خوبی دارد” و علائمی شبیه سرماخوردگی دارد. بانوی اول 71 ساله است که او را به مسن ترین بانوی اول نشسته در تاریخ مدرن آمریکا تبدیل می کند. او چندین بار در هفته ورزش می کند و در باشگاه های ورزشی محلی کلاس می گذراند.

به گفته الکساندر، این اولین بار است که او به کووید-19 مبتلا می شود.

بانوی اول در حال حاضر در جزیره کیاوا، کارولینای جنوبی، به همراه رئیس جمهور جو بایدن، که قرار است برای امضای لایحه اواخر روز سه شنبه به واشنگتن بازگردد.

الکساندر افزود: “او در حال حاضر در یک اقامتگاه خصوصی در کارولینای جنوبی اقامت دارد و پس از دریافت دو آزمایش منفی متوالی کووید به خانه بازخواهد گشت.”

یکی از مقامات کاخ سفید به سی ان ان گفت، اگرچه او منزوی است، بانوی اول در حال برنامه ریزی برای ترم پاییز آینده برای شغل خود به عنوان استاد زبان انگلیسی در کالج اجتماعی ویرجینیای شمالی است. او همچنین در رویدادی به مناسبت شروع ترم آینده شرکت می کند.

کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی، رئیس جمهور که اخیراً از بیماری کووید-19 خود بهبود یافته است، همچنان منفی است. در توییتر گفت. وی افزود که پرزیدنت بایدن از راهنمایی های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده در تماس های نزدیک پیروی خواهد کرد و به مدت 10 روز “در داخل خانه و در مجاورت دیگران” از ماسک استفاده خواهد کرد.

ژان پیر افزود: «ما همچنین سرعت آزمایشات رئیس جمهور را افزایش خواهیم داد و آن نتایج را گزارش خواهیم کرد.

پرزیدنت بایدن در ابتدا در 21 ژوئیه آزمایش کووید-19 مثبت شد. او در حین گذراندن دوره پکسلووید ایزوله شد، در نهایت در 27 ژوئیه آزمایشش منفی شد. با این حال، در 30 ژوئیه مجدداً آزمایش ویروس او مثبت شد زیرا یک مورد برگشتی را تجربه کرد، که اتفاق افتاد. به برخی از افرادی که Paxlovid مصرف می کنند. او مخالف وارد انزوا شد و سرانجام در 7 آگوست پس از منفی شدن آزمایش دو روز متوالی از کاخ سفید بیرون آمد. او در آن مدت بانوی اول را ندید.

خانواده بایدن از چهارشنبه گذشته به همراه خانواده – از جمله پسرش هانتر، همسرش ملیسا و پسرشان بو – در جزیره تفریحی نزدیک چارلستون در تعطیلات به سر می‌برند. آنها روز شنبه در جزیره جان در همان نزدیکی مراسم عشای ربانی برگزار کردند و یکشنبه در ساحل دوچرخه سواری کردند. بانوی اول روز یکشنبه به تنهایی در برخی از مغازه های محلی توقف کرد.

به گفته یک منبع نزدیک به خانواده، او رئیس جمهور را در سفر دوشنبه شب به باشگاه ساحلی جزیره کیاوا همراهی نکرد. این منبع گفت که بانوی اول در حالی که علائم سرماخوردگی خود را تجربه می کرد، در محل اقامت ماند. هانتر بایدن، همسرش ملیسا و نوزادش بو بایدن هنگام خروج از باشگاه بعد از گذراندن حدود یک ساعت و پانزده دقیقه عصر دوشنبه با رئیس جمهور دیده شدند.

الکساندر گفت که آزمایش اعضای خانواده که با رئیس جمهور و بانوی اول سفر می کنند منفی است.

جیل بایدن از زمان روی کار آمدن رئیس جمهور یک صدای فعال در تشویق واکسیناسیون کووید-19 بوده است. او به 40 ایالت سفر کرده است که بسیاری از آنها برای رویدادهای مرتبط با کووید بوده است که شامل بحث در مورد واکسن ها، برنامه های بازگشایی و اهمیت تزریقات تقویت کننده است. او تابستان گذشته چندین روز را در حال عبور از جنوب ایالات متحده گذراند و از آمریکایی ها درخواست کرد تا عکس های آنها را دریافت کنند.

“من می‌خواهم این نکته را بگویم که مردم فکر نمی‌کنند تحت تاثیر قرار بگیرند. آنها فکر می‌کنند که این اتفاق برای آنها نمی‌افتد، و بعد این اتفاق می‌افتد – و بعد خیلی دیر است. او در جولای گذشته در مصاحبه ای با سی ان ان گفت که واکسن را در ساوانا، جورجیا تشویق می کرد.

این داستان با گزارش های اضافی به روز شده است.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما